Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er en jente på 20år og går siste året på videregående skole, jeg sliter en del med angst men depresjonen er nå borte fordi jeg går på cipralex, jeg har slitet nå med søvnproblemer i over en mnd og er trøtt og sliten konstant, jeg sover opp til 13-16 timer daglig, og kommer meg kanskje på skolen 3- 4 ganger i uka hvor jeg står opp 06.30 og legger meg 21.00. jeg har hvert hos legen min å testa om jeg har boroliose for jeg ble bitt av en flått for 2 år siden og fikk en kraftig reaksjon, hele benet mitt ble lilla og rødt i en rund ring. og det føltes som hele huden skulle sprekke. jeg fikk da antibiotika men den virket ikke, så jeg fikk en ny en da forsvant det, er det mulig at det fortsatt ligger i blodet? å gjør slik at jeg blir så trøtt? eller er det søvn problemer? går det ann å gjøre noe med det? jeg har slitt med angst og deperisjon i over 2år men det går mye bedre nå. håper på svar.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Borelia: Her vil egne prøver kunne avgjøre om du har dette eller ikke.

Søvn: Økt tretthet, og søvnforstyrrelse er symptomer ved depresjon. Det er mulig at du burde bytte ut Cipralex med Wellbutrin. Snakk med legen din om dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...