Gå til innhold

Vil stole på legen

Anbefalte innlegg

Gjest Carceri
Skrevet

Vil ikke klage eller noe, men det begynner å virkelig bli ille nå. Har hatt kamp inni meg siden legetimen, og det sliter meg ut. Har også prøvd å forklare samboeren min at dette ikke er gøy, at jeg ikke velger dette selv. Han tror jeg har et valg! Har tro på alternative metoder han, spurte hva han hadde gjort hvis han hadde urinveisinfeksjon, og det verket skikkelig. Han hadde gått til lege, og fått medisin for det var svaret.

Endte med "Du får bare ta de pillene da". Er redd! Kan noen garantere meg at jeg lever i morgen hvis jeg tar dem?

Virket som om legen ville hjelpe, tror det ikke helt. Men en liten del av meg tror det, jeg vil ikke ha det som det her. Kommer medisinen til å virke med en gang...altså i natt?

Fortsetter under...

Skrevet

Er det legen eller mannen din som behandler dine sykdommer da?

Gjest Carceri
Skrevet

Er det legen eller mannen din som behandler dine sykdommer da?

Sa det til han i bilen "Så du har mer kompetanse enn en lege". Han vet jeg ikke stoler på noen, og jeg tror folk begynner å se at jeg ikke er helt bra, men ikke han. Men naboer har begynt å spørre hvordan det går, og legen må jo ha sett det siden jeg fikk medisiner. Blir bare forvirra.

Skrevet

Sa det til han i bilen "Så du har mer kompetanse enn en lege". Han vet jeg ikke stoler på noen, og jeg tror folk begynner å se at jeg ikke er helt bra, men ikke han. Men naboer har begynt å spørre hvordan det går, og legen må jo ha sett det siden jeg fikk medisiner. Blir bare forvirra.

Hør på legen du og ta medisinene dine. Jeg hadde blitt veldig irritert om min mann holdt på sånn.

Gjest Carceri
Skrevet

Hør på legen du og ta medisinene dine. Jeg hadde blitt veldig irritert om min mann holdt på sånn.

Jeg blir forvirra av det. Og tenkte tidligere i dag, hvis jeg hadde hatt en pistol hadde jeg skutt meg i hodet. Orker virkelig ikke dette. Det er synd jeg skriver her og, det burde jeg ikke. Vil slutte med det og.

Skrevet

Jeg blir forvirra av det. Og tenkte tidligere i dag, hvis jeg hadde hatt en pistol hadde jeg skutt meg i hodet. Orker virkelig ikke dette. Det er synd jeg skriver her og, det burde jeg ikke. Vil slutte med det og.

Må du høre på mannen din da? Denne medisinen er ikke farlig. Prøv den i noen dager å se, du trenger jo ikke gjøre annet enn å svelge en pille.

Hva gjør mannen din om du ikke gjør som han sier da?

Annonse

Gjest Pille-triller
Skrevet

Hvis legen din har skrevet ut piller til deg, så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke skal ta dem? Leger skriver da ikke ut piller som tar livet av deg...

Hva slags piller er det snakk om?

Gjest Carceri
Skrevet

Må du høre på mannen din da? Denne medisinen er ikke farlig. Prøv den i noen dager å se, du trenger jo ikke gjøre annet enn å svelge en pille.

Hva gjør mannen din om du ikke gjør som han sier da?

Han blir sur og irritert og enda mer avvisende. Fortalte han at legen tok meg i hånden og sa "Jeg vil hjelpe deg". Det har aldri mannen min gjort, han blir bare sint når jeg blir syk. Men jeg vil ikke være syk.

Gjest Carceri
Skrevet

Hvis legen din har skrevet ut piller til deg, så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke skal ta dem? Leger skriver da ikke ut piller som tar livet av deg...

zyprexa. Det er for at jeg skal sove og få mindre tanker.

Gjest Carceri
Skrevet

Men jeg forstår mannen min, har gått på AP før. Han sier jeg var zombie da. Han er nok redd jeg skal bli slik igjen, men dette er en liten dose.

Skrevet

Han blir sur og irritert og enda mer avvisende. Fortalte han at legen tok meg i hånden og sa "Jeg vil hjelpe deg". Det har aldri mannen min gjort, han blir bare sint når jeg blir syk. Men jeg vil ikke være syk.

Gi f... i at han oppfører seg sånn. Det er verst for han selv. Prøv og ikke bry deg om han når han er sånn. Ta ansvar for deg selv du :-)

Gjest Carceri
Skrevet

Gi f... i at han oppfører seg sånn. Det er verst for han selv. Prøv og ikke bry deg om han når han er sånn. Ta ansvar for deg selv du :-)

''Ta ansvar for deg selv du :-)''

Er det han sier jeg må og, men kan ikke trylle meg frisk. Og forstår at jeg svinger, ikke lett å bli klok på meg. Får ta medisinen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...