Gjest framegtildeg Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Jeg har nå gått på trilafon sprøyter og 10 mg zyprexa i en god stund.. har hatt en stabil periode i over 4 måneder. Men endte opp på sykehuset for noen dager siden pga at jeg følte meg overvåket og hadde selvmordstanker. Prøvde å ta livet av meg på sykehuset.. men ble oppdaget og fikk fastvakt. Ble utskrevet dagen etter. Og nå er det på ann igjen. Jeg måtte spørre personalet der jeg bor om naboen overvåket leiligheten min.. og at jeg skulle anmelde ham.. og da de sa at dette var feil så trodde jeg at det var politiet som overvåket meg. Jeg var og er fast bestemt på at noen avlytter telefonen min og at noen har hacket seg inn på pcen min. Har zyprexa som eventuelt også 5 mg inntil 3 ganger daglig. Bør jeg ta noe nå? Er jeg syk når jeg har disse tankene? Mvh meg 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Ja, du er syk når du har disse tankene. Du bør ta dette opp med din psykiater, og jeg anbefaler sterkt at du følger alle råd du får hos denne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.