Gå til innhold

Hva bør jeg gjøre? NHD og andre

Anbefalte innlegg

Gjest framegtildeg
Skrevet

Jeg har nå gått på trilafon sprøyter og 10 mg zyprexa i en god stund.. har hatt en stabil periode i over 4 måneder.

Men endte opp på sykehuset for noen dager siden pga at jeg følte meg overvåket og hadde selvmordstanker.

Prøvde å ta livet av meg på sykehuset.. men ble oppdaget og fikk fastvakt.

Ble utskrevet dagen etter.

Og nå er det på ann igjen.

Jeg måtte spørre personalet der jeg bor om naboen overvåket leiligheten min.. og at jeg skulle anmelde ham.. og da de sa at dette var feil så trodde jeg at det var politiet som overvåket meg.

Jeg var og er fast bestemt på at noen avlytter telefonen min og at noen har hacket seg inn på pcen min.

Har zyprexa som eventuelt også 5 mg inntil 3 ganger daglig.

Bør jeg ta noe nå?

Er jeg syk når jeg har disse tankene?

Mvh meg

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, du er syk når du har disse tankene. Du bør ta dette opp med din psykiater, og jeg anbefaler sterkt at du følger alle råd du får hos denne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...