Gå til innhold

Sosiale medier (Facebook, Twitter)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukte det over en periode - men fant ut at - skal alle ha innsikt i hva jeg gjør til en hver tid?

Jeg synes dette ikke var noe for meg. Jeg har snakket med mange personer, som sletter Facebook-kontoen...Unge folk også.

Føler meg mye friere nå - er 42 år nå - og er lette over jeg tok det valget!

Skal alle ha mine ting å tang lagt ut på Facebook? NO!

Fortsetter under...

Gjest pointless
Skrevet

En velger jo helt selv hva en vil dele med andre og ikke, da...

I tillegg til gode personverninnstillinger har du din frie vilje til å legge ut og skrive så mye eller lite du vil.

Jeg for min del har stor glede av Facebook. :-)

Skrevet

Kjære vene, du bestemmer da selv hva du vil legge ut på f.eks. Facebook. Hvis du ikke greier å la være, så er nok ikke FB noe for deg, nei.

Gjest Elextra
Skrevet

''Brukte det over en periode - men fant ut at - skal alle ha innsikt i hva jeg gjør til en hver tid?

''

En velger da helt selv hva en legger ut! Jeg har glede av FB, men ingen får der oversikt over hva jeg gjør til enhver tid. Legger i det hele tatt ikke ut så mye.

Skrevet

''Brukte det over en periode - men fant ut at - skal alle ha innsikt i hva jeg gjør til en hver tid?''

Men det er da ingen som sitter på deg og forlanger og krever at du skal legge ut noe som helst. :o)

Skrevet

De har jo ikke innsikt i annet enn du selv velger å legge ut, og det går fint an å være personlig men ikke privat. Jeg liker facebook. Jeg liker i det hele tatt steder og mennesker man bare kan skru av når det ike passer. Real Life er et pes til tider;)

Annonse

Skrevet

De har jo ikke innsikt i annet enn du selv velger å legge ut, og det går fint an å være personlig men ikke privat. Jeg liker facebook. Jeg liker i det hele tatt steder og mennesker man bare kan skru av når det ike passer. Real Life er et pes til tider;)

''Jeg liker i det hele tatt steder og mennesker man bare kan skru av når det ike passer. Real Life er et pes til tider;)''

Bra oppsummert! Helt enig :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...