Gå til innhold

Tomhetsfølelse

Anbefalte innlegg

Gjest Miss meaningless
Skrevet

Etter en depresjon for 8 år siden, ble jeg etter hvert kvitt de verste symptomene. Jeg fullførte studiet, og har vært i full jobb siden. Hva jeg savner er å føle noe: jeg kjenner meg helt tom innvendig, som et eneste stort hull. Jeg har aldri kjent forelskelse siden, og klarer ikke kjenne meg begeistret for noe. Jeg smiler og ler, men jeg kjenner ingen glede - det er helt meningsløst alt sammen. Hvorfor er jeg som det her, og hva kan jeg gjøre med det? Må jeg leve livet mitt som en robot?

Fortsetter under...

Skrevet

Bruker du medisiner?

Når det kommer til alt - vil vi ha en tomhetsfølelse..

Skrevet

Når det kommer til alt - vil vi ha en tomhetsfølelse..

Og hadde det ikke vært for den hadde kanskje ikke drivet etter kjærligheten vært så sterkt, den som skal fikse alt. Tror vi;)

Skrevet

Og hadde det ikke vært for den hadde kanskje ikke drivet etter kjærligheten vært så sterkt, den som skal fikse alt. Tror vi;)

Kan jeg spørre hvorfor du har slik Tomhetsfølelse???

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor du har slik Tomhetsfølelse???

Jeg er ikke ille plaget av det. Ikke mer enn jeg tror de fleste mennesker innimellom er, i alle fall. Alle har huller, og alle søker etter den eller det som skal fylle dem. Kanskje som en slags quick fix, for å slippe å ta innover seg at løsningen ligger i en selv. Jeg mener det er en viktig drivkraft i oss, for å få oss videre, for å få oss til å søke oss til andre, og for å holde oss i gang. Det ser ut som de som virkelig har kjørt seg fast har litt for mye av den.

Annonse

Skrevet

Jeg er ikke ille plaget av det. Ikke mer enn jeg tror de fleste mennesker innimellom er, i alle fall. Alle har huller, og alle søker etter den eller det som skal fylle dem. Kanskje som en slags quick fix, for å slippe å ta innover seg at løsningen ligger i en selv. Jeg mener det er en viktig drivkraft i oss, for å få oss videre, for å få oss til å søke oss til andre, og for å holde oss i gang. Det ser ut som de som virkelig har kjørt seg fast har litt for mye av den.

Håper du får det TIL! ;-)

Skrevet

Håper du får det TIL! ;-)

Jeg får det alltid til;) Men nå må jeg sove. Minst tolv timers arbeidsdag i morgen....Sov godt, Olav Femte.

Skrevet

Jeg får det alltid til;) Men nå må jeg sove. Minst tolv timers arbeidsdag i morgen....Sov godt, Olav Femte.

Sov godt.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...