Gjest Miss meaningless Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Etter en depresjon for 8 år siden, ble jeg etter hvert kvitt de verste symptomene. Jeg fullførte studiet, og har vært i full jobb siden. Hva jeg savner er å føle noe: jeg kjenner meg helt tom innvendig, som et eneste stort hull. Jeg har aldri kjent forelskelse siden, og klarer ikke kjenne meg begeistret for noe. Jeg smiler og ler, men jeg kjenner ingen glede - det er helt meningsløst alt sammen. Hvorfor er jeg som det her, og hva kan jeg gjøre med det? Må jeg leve livet mitt som en robot? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Bruker du medisiner? Når det kommer til alt - vil vi ha en tomhetsfølelse.. 0 Siter
tonie Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Når det kommer til alt - vil vi ha en tomhetsfølelse.. Og hadde det ikke vært for den hadde kanskje ikke drivet etter kjærligheten vært så sterkt, den som skal fikse alt. Tror vi;) 0 Siter
Olav Femte Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Og hadde det ikke vært for den hadde kanskje ikke drivet etter kjærligheten vært så sterkt, den som skal fikse alt. Tror vi;) Kan jeg spørre hvorfor du har slik Tomhetsfølelse??? 0 Siter
tonie Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Kan jeg spørre hvorfor du har slik Tomhetsfølelse??? Jeg er ikke ille plaget av det. Ikke mer enn jeg tror de fleste mennesker innimellom er, i alle fall. Alle har huller, og alle søker etter den eller det som skal fylle dem. Kanskje som en slags quick fix, for å slippe å ta innover seg at løsningen ligger i en selv. Jeg mener det er en viktig drivkraft i oss, for å få oss videre, for å få oss til å søke oss til andre, og for å holde oss i gang. Det ser ut som de som virkelig har kjørt seg fast har litt for mye av den. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Jeg er ikke ille plaget av det. Ikke mer enn jeg tror de fleste mennesker innimellom er, i alle fall. Alle har huller, og alle søker etter den eller det som skal fylle dem. Kanskje som en slags quick fix, for å slippe å ta innover seg at løsningen ligger i en selv. Jeg mener det er en viktig drivkraft i oss, for å få oss videre, for å få oss til å søke oss til andre, og for å holde oss i gang. Det ser ut som de som virkelig har kjørt seg fast har litt for mye av den. Håper du får det TIL! ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Håper du får det TIL! ;-) Jeg får det alltid til;) Men nå må jeg sove. Minst tolv timers arbeidsdag i morgen....Sov godt, Olav Femte. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Jeg får det alltid til;) Men nå må jeg sove. Minst tolv timers arbeidsdag i morgen....Sov godt, Olav Femte. Sov godt..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.