Gå til innhold

HOFTE / LYSK

Anbefalte innlegg

Gjest ARBEIDSHEST

Eg er 58 år, 92kg og har hatt fysisk arbeid i over 40. Dei siste månadane har eg ofte hatt vondt i "svangen" /overgangen hofte / lår i blant når eg trakkar ned. Det følest som noko kjem inn i leddet og i klemme.Spesielt når eg reiser meg, eller rettar meg opp.Det plar hjelpe å løfte kneet opp mot bringa ein eller fleire gangar. Når tingene er komt i rette folder kjenner eg ingen ting.Men no skjer det stadig oftare, spesielt om morgonen, og då er det problem å trakke ned på foten. Det er litt hofteproblem i familien, men dette verkar annleis. Eg dar ikkje vondt på utsida av hofta, men inn mot lysken og ikkje vondt når eg ligg, eller snur meg i senga.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36552-hofte-lysk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...