Lars18 Skrevet 8. oktober 2001 Skrevet 8. oktober 2001 Jeg er 18 år, går på skole, og fikk i dag tidlig kjenne et merkelig ubehag i venstre kinn... er litt opphovna, og det er værst når jeg prøver å bite sammen tennene. Har ikke spist anna en Mr Lee i dag, fordi det er så vondt å tygge ordentlig... noen som veit hva dette kan skyldes? 0 Siter
Gjest Linn19 Skrevet 8. oktober 2001 Skrevet 8. oktober 2001 Det kan være at du begynner å få visdomstenner. Det gjør som regel veldig vondt når de kommer frem .Du kan ta deg en tur til tannlegen og få sjekka det hvis det blir verre. 0 Siter
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 9. oktober 2001 Skrevet 9. oktober 2001 Jeg har dessverre ingen forklaring på smertene du er plaget med og foreslår at du kontakter legen din. Sten eller betennelse i spyttkjertler kan gi hevelse og smerter. Sistnevnte er vanlig ved kusma som jo kan forekomme i alle aldre. Tilstanden er dog lite hyppig etter at kusma-vaksine har inngått i det offentlige vaksineprogrammet ved helsestasjonene de siste 20-30 (tror jeg) årene. Spyttkjertelsten rammer ofte godt voksne mennesker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.