Gå til innhold

skjønner ikke noe av dette her, trenger bare


Thorleifsdatter

Anbefalte innlegg

Thorleifsdatter

hjelp ! Jeg trenger hjelp.... sykdom og laster kan jeg få til selv.... men jeg trenger hjelp til å "overleve" til å bli hørt - men jeg vet ikke hvordan..... Alt hos meg har vært grått i mange år, og så kom lyset.... men det slukket - som allt annet, total mørke !

nå virker det som om jeg ikke har prøvd - jeg virker som en absolutt taper - tenker jeg. Men, jeg har ikke nevnt de usedbanlige mageknipene, de som ikke engang forsvinner på natten. Ikke alle partyene - hvor du egentlig bare har lyst å gå å legge seg. Gi faen i silkedyner og andre "kracks"..... sorry, jeg staver elendig, jeg har dysleksi og må anstrenge meg for å lære testene..... Oh, takk mister Simon.... it was a litt bladet, is it your famuest bar.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...