Soria Skrevet 9. oktober 2001 Skrevet 9. oktober 2001 Kan du slette innlegget destruktive tanker på psykiatriforumet? Jeg angrer på at jeg trykket send på det. 0 Siter
Gjest webmaster Skrevet 9. oktober 2001 Skrevet 9. oktober 2001 Hei Soria! Har slettet innlegget siden du ba om deg. Håper du får en OK dag:-) 0 Siter
Gjest swinging Skrevet 9. oktober 2001 Skrevet 9. oktober 2001 Hei Soria! Har slettet innlegget siden du ba om deg. Håper du får en OK dag:-) kjære Soria Nå ble jeg kjempeglad!!!!! Jeg satt å skrev til deg, men fikk ikke sendt det. Plutselig var innlegget ditt borte. Håper det betyr at du klarer å holde fantasiene og tankene på det nivået og ikke gjøre noe. Tenker på deg! 0 Siter
Soria Skrevet 9. oktober 2001 Forfatter Skrevet 9. oktober 2001 Hei Soria! Har slettet innlegget siden du ba om deg. Håper du får en OK dag:-) Takk 0 Siter
Soria Skrevet 9. oktober 2001 Forfatter Skrevet 9. oktober 2001 kjære Soria Nå ble jeg kjempeglad!!!!! Jeg satt å skrev til deg, men fikk ikke sendt det. Plutselig var innlegget ditt borte. Håper det betyr at du klarer å holde fantasiene og tankene på det nivået og ikke gjøre noe. Tenker på deg! Takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.