Gjest lupusen Skrevet 9. oktober 2001 Skrevet 9. oktober 2001 Hei! Er en jente på 20 år med lupus. Har hatt det i 5 år snart. Har tidligere hatt nyreproblemer. Jeg drikker hver helg ++ og drikker alltid ganske mye. I det siste har jeg hatt vondt i magen/under ribbeina på høyre side, og bak på ryggen - begge sider (nyrene?) Når jeg går på do ser det ut som om det ligger et "oljelag" oppå vannet i skåla. Hva kommer det av? Har ikke hatt det før, det kom gradvis og nå er det ganske mye. Det ser ut som fett/olje. Kan dette ha noen sammenheng med nyrer eller levern? Urinen i seg selv er også ganske grumsete og mørk, m/sterk urinlukt hvis jeg ikke har drukket mye vann. Hva kan det være? Er dette tegn på at noe ikke stemmer? 0 Siter
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 10. oktober 2001 Skrevet 10. oktober 2001 Jeg har dessverre ingen god forklaring å gi deg, men synes symptomet tilsier at du snarlig kontakter legen din blant annet for en sjekk av nyrefunksjonen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.