Gjest Espen Skrevet 9. oktober 2001 Skrevet 9. oktober 2001 Hei, da jeg skulle se meg i speilet i dag tidlig så det ut som jeg hadde en forbrenning i ansiktet. Huden var helt uttørket. Jeg smurte store mengder fuktighetskrem i ansiktet, men huden er fortsatt like tør. Det har gått noen timer nå og jeg har begynnt å få sårdannelser i ansiktet. Sårene danner seg på høyre side av nesen, det kjennes nuppete ut og verker. Jeg tror vannet her er kloret, kan dette være ettseskader av vannet? Bør jeg oppsøke lege? 0 Siter
Gemini Skrevet 9. oktober 2001 Skrevet 9. oktober 2001 Selvsagt bør du oppsøke lege snarlig når det plutselig oppstår slike sår uten at du kjenner årsaken. 0 Siter
Gjest Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrob Skrevet 9. oktober 2001 Skrevet 9. oktober 2001 Kjære Espen, Blant andre ting kan det være en akutt bakteriell infeksjon. I så tilfelle vanligvis kjennes huden varm, og det er ofte ledsaget av feber. Du bør vise det til en lege for å sette igang behandling. Det kan også ha andre årsaker, men det er vanskelig å drive med fjerndiagnostikk. Jeg tror ikke noe særlig på at vannet har noe med det å gjøre. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.