Gå til innhold

Plager ved slutt med Efexor

Anbefalte innlegg

Gjest trallalalala

Hei! Jeg har brukt Efexor 75 mg i ca 3 måneder. Jeg har vært dårlig til å huske pillene, og ofte glemt å ta de noen dager. Nå sist glemte jeg de i to dager- og bestemte meg likegodt for å slutte helt. Jeg føler meg ikke veldig mye mer nedstemt, men jeg føler meg sliten, har "lynnedslag" i hodet, nummenhet i kroppen og noe hjertebank. Mitt spørsmål er; er dette farlig? Vil det gå over? Skader det kroppen min på noen måte, eller må kroppen bare venne seg til å være uten? Jeg har nå vært uten i ca 5 dager, og har hatt disse plagene i ca 3 dager. Så jeg synes det er dumt å begynne på igjen også, for så å trappe langsomt ned. Hva er din anbefaling?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/366516-plager-ved-slutt-med-efexor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en del år siden jeg selv sluttet med Efexor depot.

Jeg prøvde å slutte flere ganger etter å ha gått på det i over 1 år men sleit med å klare det. Var dårlig i tre uker så begynte på'n igjen. Men så fant jeg ut at jeg skulle ta ut tre og tre korn av depot tablettene. Og da gikk det greit.

Men jeg har enda etter ca 7 år slike strømstøt i hjernen. Hadde aldri det før jeg startet med Efexor. Ved søvn, like før jeg sovner kan jeg få ukontrollerbare rykninger i kroppen.

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er en del år siden jeg selv sluttet med Efexor depot.

Jeg prøvde å slutte flere ganger etter å ha gått på det i over 1 år men sleit med å klare det. Var dårlig i tre uker så begynte på'n igjen. Men så fant jeg ut at jeg skulle ta ut tre og tre korn av depot tablettene. Og da gikk det greit.

Men jeg har enda etter ca 7 år slike strømstøt i hjernen. Hadde aldri det før jeg startet med Efexor. Ved søvn, like før jeg sovner kan jeg få ukontrollerbare rykninger i kroppen.

''Ved søvn, like før jeg sovner kan jeg få ukontrollerbare rykninger i kroppen.''

Dette har så godt som alle - efexor eller ikke.

Annonse

• 10 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...