Gå til innhold

vondt i ett av brystene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 35 år, ikke gravid og bruker ikke p-piller. De to siste månedene har jeg hatt smerter i det ene brystet fra omtrent eggløsning til midt i menstruasjon. Legen fant en liten "kul", og jeg har vært til ultralydundersøkelse. Fikk beskjed om at det ikke var noe galt å finne. Jeg fikk derimot ingen forklaring på hva det var som gjorde brystet så ømt med stikkende smerter. Nå har jeg mye vondt igjen, og dette gjør meg urolig.

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed
Skrevet

Ettersom du er undersøkt vil jeg tro at smertene kanskje skyldes hormonelle svingninger uten betydning.

Jeg kan dessverre ikke gi deg en betryggende vurdering av dette pr brev og foreslår at du kontakter legen hvis du føler deg utrygg på situasjonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...