Gå til innhold

Mary Poppins


Gjest Kayia

Anbefalte innlegg

Gjest Kayia

STOR takk til deg som gjorde meg oppmerksom på hvor mye jeg kunne spare på å bytte fra NetCom til One Call :)) Hadde jeg ikke visst differansen hadde jeg ikke begynt å undersøke, og jeg hadde ennå trodd at operatørlås varer ut bindingstiden noe det ikke gjør. Jeg skal nå betale ut de 199,- pr måned ut bindingstiden og deretter bytte til OneCall. Jeg kjøpte Full Pakke, og skal betale 298,- for 1000 ringeminutter/ 1000 SMS/ 1000 MMS/ 1000 MB - unbelivable good deal! Hadde jeg hatt deg her hadde du fått en stoor klem - takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg byttet også operatør for en tid tilbake, og sparer opptil tusen kroner i måneden på det. Bruker talkmore, fordi jeg prater mye og sender ikke så mange sms. 3000 ringeminutter, 300 sms og noe datatrafikk (eller hva det heter), for den nette sum av 349,- . Brukte tele2 champion før og på det travleste kunne jeg komme opp i 1500,- pr månede.

Da jeg hadde meldt fra om at jeg ville bytte, så ringte de meg fra tele2 for å overbevise meg om at jeg ikke ville spare noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...