Gå til innhold

XbellaX


Dorthe

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hylt i hele dag så nå har jeg en avtale med en forhandler som jeg kjenner fra før til mandag. Hun er veldig grei, så nå håper jeg at vi klarer å fikse en ok stol til meg. Noen ganger lurer jeg på om HMS er en verna bedrift og det er jo ikke akkurat oppløftende når jeg snakker og vedkommende ikke skjønner hva jeg sier. Og jeg snakker helt vanlig Oslodialekt. Og så lurer jeg på om det er sånn at jeg kan trekke fra telefonregninga mi for juni/juli på selvangivelsen til neste år. Jeg har ringt fra klokka 9 til 3 i et strekk i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud holdt på ikke se denne, skulle akkurat til å skrive et innlegg til deg å spørre hvordan det gikk.

Jeg begynner selv å lure på om det er en verna bedrift men jeg tror en verna bedrift ville gitt deg langt bedre service enn dette her... Dorthe hadde jeg bodd nær deg skulle jeg kommet å hentet deg så kunne vi tatt å kverket hele hurven der. Jeg BEGRIPER ikke at det går ann. Jeg blir så sint når jeg leser det du skriver. Herlighet, de skulle forsøkt å havne i samme situasjon selv. Så nå er det mandag som er den store dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud holdt på ikke se denne, skulle akkurat til å skrive et innlegg til deg å spørre hvordan det gikk.

Jeg begynner selv å lure på om det er en verna bedrift men jeg tror en verna bedrift ville gitt deg langt bedre service enn dette her... Dorthe hadde jeg bodd nær deg skulle jeg kommet å hentet deg så kunne vi tatt å kverket hele hurven der. Jeg BEGRIPER ikke at det går ann. Jeg blir så sint når jeg leser det du skriver. Herlighet, de skulle forsøkt å havne i samme situasjon selv. Så nå er det mandag som er den store dagen?

Vi betyr ingenting, vi er bare egentlig til bry. Koster masse penger mye gjør vi også. Jeg er ganske sinna, jeg synes jeg er verdt like mye som alle andre og jeg skjønner virkelig ikke at ikke folk og politikere skjønner det. Men alle tenker bare penger.

Jeg vet at folk som meg koster mer enn noe andre for samfunnet, men synes jeg egentlig har masse å gi og blir sinna over at det jeg kan gi er helt likegyldig for samfunnet, de er ikke skjønt peoenget med menneskeverd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betyr ingenting, vi er bare egentlig til bry. Koster masse penger mye gjør vi også. Jeg er ganske sinna, jeg synes jeg er verdt like mye som alle andre og jeg skjønner virkelig ikke at ikke folk og politikere skjønner det. Men alle tenker bare penger.

Jeg vet at folk som meg koster mer enn noe andre for samfunnet, men synes jeg egentlig har masse å gi og blir sinna over at det jeg kan gi er helt likegyldig for samfunnet, de er ikke skjønt peoenget med menneskeverd.

Nei ikke sant, de har absolutt ikke fattet poenget med menneskeverd. Nå som der faktisk er vær til å ut så blir du jo fullstendig isolert og det kun pga en forbannet stol, det er helt hårreisende. Det er enkelte jeg gjerne skulle se at opplevde det samme, det hadde blitt ramaskrik. Dessuten kan de for all del skylde på at Norge har tatt ferie men noe sier meg du ville møtt samme oppførsel i oktober. Jeg håper virkelig noe skjer på mandag og at du slipper å vente lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...