Gå til innhold

jeg vil jeg vil,men får det ikke til


Gjest guttt16

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en gutt på 16 år som har kjæreste på 17 år.. Jeg er jomfru.. Det er ikke hun.. Vi har vært ilag i ca. 5-6 uker.. Vi har d kjempefint sammen, og hun er en nyydelig jente.. Det som er problemet mitt er at jeg ikke får den til å stå nok til å få den i skjeden.. Jeg har prøvd 3 ganger eller no.. Hun har sovet over hos meg, og omvendt så vi har hatt nok med tid, og ikke noe forstyrrelser av noe slag.. Jeg føler at det ikke er så viktig egentli enda, og hun sier det samme, men det er noe som skal komme med tiden uansett.. Jeg vet at den kan stå:) men..det er akkurat når tiden på en måte er inne for å gjøre det, så blir den slapp..eller ihvertfall ikke stiv inok til å ha sex.. Noen som kan hjelpe meg med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp av....:-) Jeg har ikke hatt samme problemet selv:-) Siden jeg da er av feil kjønn:-) men har opplevd dette med flere av de jeg har vært sammen med. De første gangene i sammen med noen kan være ganske tafatte. Slapp helt av og ikke stress med noe, kos med hverandre. Du klarer det nok snart, og da er nok dette glemt:-))

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp helt av. Det kan ta litt tid før du slapper av slik at ting går som de skal. Selv var jeg sammen med min første flere måneder før vi fikk det til, og jeg var en del eldre enn deg også. Jeg trodde jeg var avslappet og hadde full kontroll, men i ettertid må jeg nok innse at jeg var (ubevisst) nokså liten og redd :-)

Kos dere, lek sammen - og snakk sammen! Bli bedre kjent. Plutselig så er det flagget til topps, uten at du helt ser at du har gjort/følt/tenkt noe annerledes :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Ditt problem er sikkert manglende erfaring, med tilhørende usikkerhet og prestasjonsangst. En dag vil du få det til, og det blir litt av en revolusjon i ditt liv. Du blir trygg på deg selv, glemmer å måtte prestere, slik at du bare kan nyte situasjonen.

Ikke gi opp. Fortsett med å prøve, men la deg kåte riktig opp, ikke tenk på å være flink gutt.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...