Gå til innhold

Kan jeg bli politianmeldt for misbruket mitt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ainona

Fordi du skriver her?

Vil bare si at jeg forstår at det ikke er lett, å ha det kjøret inni deg som du har. Kan kjenne meg igjen i noe av det! Vil ikke skrive her jeg, men gjør det fordet. Sikkert til irritasjon for folk, tror jeg tenker annerledes enn dem. Vet ikke! God natt smir.

Annonse

Gjest winda

Nå tror jeg du må begynne å se ting i perspektiv, du greier det om du vil. Tror du politiet hadde kommet og tatt meg om jeg hadde spammet forumet? Lær det å vri om alle disse tankene som kommer, ikke la den første tanken du får få bestemme. Den trenger ikke å være riktig. Du har et så godt hode at jeg tror det er mulig for deg å tenke logisk?

ShitDiddelyDo

....husk å legge til at de sitter på dødscelle!!

Rettelse: Satt på dødscelle. Tror det er over nå.

Huff. Nå fikk jeg flashbacks fra en drøm jeg hadde i natt. Jeg drømte at jeg var urettmessig anmeldt for et drap og lå an til 20-30 år innesperret i en liten, trang sak der jeg ikke hadde noen muligheter til å bevege meg.

Det var en skikkelig ubehagelig drøm der jeg forsøkte å renvaske meg uten at noen trodde meg, og det verste var at jeg var uskyldig.

Jaja, jeg får være grei mot webbis også i framtiden så jeg ikke havner i den situasjonen. :)

Gjest togli

Rettelse: Satt på dødscelle. Tror det er over nå.

Huff. Nå fikk jeg flashbacks fra en drøm jeg hadde i natt. Jeg drømte at jeg var urettmessig anmeldt for et drap og lå an til 20-30 år innesperret i en liten, trang sak der jeg ikke hadde noen muligheter til å bevege meg.

Det var en skikkelig ubehagelig drøm der jeg forsøkte å renvaske meg uten at noen trodde meg, og det verste var at jeg var uskyldig.

Jaja, jeg får være grei mot webbis også i framtiden så jeg ikke havner i den situasjonen. :)

Usj, uhyggelig drøm... Jeg er en smule klaustrofobisk :/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...