ship ohoi Skrevet 10. oktober 2001 Skrevet 10. oktober 2001 hei! Jeg har et problem som jeg ikke vet helt åssen jeg skal forklare. Når jeg trekker pusten dypt inn så gjør det vondt mellom brystet. Det stikker på en måte. Jeg er ellers helt frisk og rask, trener mye og er ikke røyker. Dette problemet oppstår gjerne når jeg stresser. Jeg må skikkelig slappe av for å puste ordentlig. Har slitt med angst tidliger, men føler meg helt fin nå. Det er bare det at jeg puster ikke med magen noe som jeg også tror er grunnen til brystplagene. Finnes det noe råd doktoren kan gi meg. det er litt slitsomt og ikke klare og puste med magen naturli, må likssom sette meg ned og puste. 0 Siter
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 11. oktober 2001 Skrevet 11. oktober 2001 Jeg er enig i at det er nærliggende å tenke at plagene skyldes muskulære spenninger i ribbeinsmusklene. Jeg har ikke annet forslag enn at du forsøker å jobbe med årsaken til at du er stresset. Jevnlig mosjon er ofte gunstig ved stress. For en sikker vurdering må du rådføre deg med legen din. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.