Gå til innhold

Angustia


frosken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei frosken, så ikke meldinga di før nå!

Først og fremst: Takk for at du bryr deg og ikke minst husker "prosjektet" mitt.

Vel, umiddelbar intervensjon er dessverre nødvendig; kriserøykene er fortært, nye er behørig plassert i veska og på et perfekt gjemmested i huset, og jeg smugrøyker :-/

Skal spare deg for "det er sommer / jeg har så mye besøk / jeg fortjener det" osv, og sender deg heller en skamfull hilsen med ønske om en fortsatt god sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei frosken, så ikke meldinga di før nå!

Først og fremst: Takk for at du bryr deg og ikke minst husker "prosjektet" mitt.

Vel, umiddelbar intervensjon er dessverre nødvendig; kriserøykene er fortært, nye er behørig plassert i veska og på et perfekt gjemmested i huset, og jeg smugrøyker :-/

Skal spare deg for "det er sommer / jeg har så mye besøk / jeg fortjener det" osv, og sender deg heller en skamfull hilsen med ønske om en fortsatt god sommer :)

''Vel, umiddelbar intervensjon er dessverre nødvendig; kriserøykene er fortært, nye er behørig plassert i veska og på et perfekt gjemmested i huset, og jeg smugrøyker :-/

''

Hmmm... kan hende at jeg må forsøke med litt skremselspropaganda igjen. Denne gangen kan jeg i tillegg til kols, gjerne ta for meg tarmkreftens gleder samt hjerneslag...

Når er ny sluttdato?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

''Vel, umiddelbar intervensjon er dessverre nødvendig; kriserøykene er fortært, nye er behørig plassert i veska og på et perfekt gjemmested i huset, og jeg smugrøyker :-/

''

Hmmm... kan hende at jeg må forsøke med litt skremselspropaganda igjen. Denne gangen kan jeg i tillegg til kols, gjerne ta for meg tarmkreftens gleder samt hjerneslag...

Når er ny sluttdato?!?

''Hmmm... kan hende at jeg må forsøke med litt skremselspropaganda igjen. Denne gangen kan jeg i tillegg til kols, gjerne ta for meg tarmkreftens gleder samt hjerneslag...''

Hva med oss som ikke ønsker å leve til vi blir åtti? Legen min ber meg slutte, for da kan legge til ti år på levetiden min, men jeg vil ikke leve ti år ekstra! Da blir han tom for ord;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hmmm... kan hende at jeg må forsøke med litt skremselspropaganda igjen. Denne gangen kan jeg i tillegg til kols, gjerne ta for meg tarmkreftens gleder samt hjerneslag...''

Hva med oss som ikke ønsker å leve til vi blir åtti? Legen min ber meg slutte, for da kan legge til ti år på levetiden min, men jeg vil ikke leve ti år ekstra! Da blir han tom for ord;)

Selv om du kanskje ikke ønsker å leve til du er åtti, så tror jeg ikke du ønsker å ende livet ditt med kols heller. Da har du ikke sett kols på nært hold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Selv om du kanskje ikke ønsker å leve til du er åtti, så tror jeg ikke du ønsker å ende livet ditt med kols heller. Da har du ikke sett kols på nært hold.

Jeg har dessverre det.

Langsom kvelning. Jeg ønsker ingen å oppleve det, og håper inderlig at ungdommen i dag, har større vett enn det vi hadde for over 30 år siden...(

Forhåpentligvis, så kommer det en dag jeg er drittlei hele røyken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Vel, umiddelbar intervensjon er dessverre nødvendig; kriserøykene er fortært, nye er behørig plassert i veska og på et perfekt gjemmested i huset, og jeg smugrøyker :-/

''

Hmmm... kan hende at jeg må forsøke med litt skremselspropaganda igjen. Denne gangen kan jeg i tillegg til kols, gjerne ta for meg tarmkreftens gleder samt hjerneslag...

Når er ny sluttdato?!?

Det er godt du rister i meg, frosken! Jeg er en mester i å fortrenge mulighetene for kols, kreft, slag osv grunna røyking, for jeg har jo egentlig slutta :-/. Men Veslas bekymring for at det skal skje noe med meg bør virkelig få meg til å slutte for godt. Ho mista faren sin brått og uventa da ho var 4 1/2 år - det er direkte grusomt av meg å bidra aktivt til at ho blir foreldreløs...

OK, endelig dato for røykeslutt....... 15. august!

Takk for at du er brutal og nådeløs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt du rister i meg, frosken! Jeg er en mester i å fortrenge mulighetene for kols, kreft, slag osv grunna røyking, for jeg har jo egentlig slutta :-/. Men Veslas bekymring for at det skal skje noe med meg bør virkelig få meg til å slutte for godt. Ho mista faren sin brått og uventa da ho var 4 1/2 år - det er direkte grusomt av meg å bidra aktivt til at ho blir foreldreløs...

OK, endelig dato for røykeslutt....... 15. august!

Takk for at du er brutal og nådeløs :)

''OK, endelig dato for røykeslutt....... 15. august!

''

Høres bedre ut! Du bør overholde planen hvis du ikke vil bli minnet om grusomhetene.... (jeg kan komme til å bruke poenget med Vesla på en ganske infernalsk måte!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''OK, endelig dato for røykeslutt....... 15. august!

''

Høres bedre ut! Du bør overholde planen hvis du ikke vil bli minnet om grusomhetene.... (jeg kan komme til å bruke poenget med Vesla på en ganske infernalsk måte!)

Veit du, det setter jeg pris på om du gidder og husker. Om viljestyrken min smuldrer bort, går jeg nok i forsvar og mugner og sutrer, men det tåler du ;)

Skal gi deg (dvs meg) et trumfkort til: For noen dager siden tok Vesla meg på fersken. Jeg bagatelliserte, forklarte og bortforklarte, men jeg så tydelig skuffelsen og bekymringa i ansiktet og blikket hennes. Sinne er lettere å håndtere enn et "nakent fjes", for begge parter.... Jeg kan simpelthen ikke utsette henne for slike følelser pga noe så tåpelig som manglende viljestyrke og unnfallenhet fra min side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit du, det setter jeg pris på om du gidder og husker. Om viljestyrken min smuldrer bort, går jeg nok i forsvar og mugner og sutrer, men det tåler du ;)

Skal gi deg (dvs meg) et trumfkort til: For noen dager siden tok Vesla meg på fersken. Jeg bagatelliserte, forklarte og bortforklarte, men jeg så tydelig skuffelsen og bekymringa i ansiktet og blikket hennes. Sinne er lettere å håndtere enn et "nakent fjes", for begge parter.... Jeg kan simpelthen ikke utsette henne for slike følelser pga noe så tåpelig som manglende viljestyrke og unnfallenhet fra min side.

''Jeg kan simpelthen ikke utsette henne for slike følelser pga noe så tåpelig som manglende viljestyrke og unnfallenhet fra min side.''

Nei, det kan du faktisk ikke gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Veit du, det setter jeg pris på om du gidder og husker. Om viljestyrken min smuldrer bort, går jeg nok i forsvar og mugner og sutrer, men det tåler du ;)

Skal gi deg (dvs meg) et trumfkort til: For noen dager siden tok Vesla meg på fersken. Jeg bagatelliserte, forklarte og bortforklarte, men jeg så tydelig skuffelsen og bekymringa i ansiktet og blikket hennes. Sinne er lettere å håndtere enn et "nakent fjes", for begge parter.... Jeg kan simpelthen ikke utsette henne for slike følelser pga noe så tåpelig som manglende viljestyrke og unnfallenhet fra min side.

Hvor har det blitt av deg, Angustia? Håper du snart kommer tilbake :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har det blitt av deg, Angustia? Håper du snart kommer tilbake :-)

Hun røyker kanskje så mye at hun ikke tør snakke med oss akkurat nå? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun røyker kanskje så mye at hun ikke tør snakke med oss akkurat nå? ;)

Antakelig er hun redd vi skal kjenne lukta. Det går jo ikke an å lyve om sånt her ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun røyker kanskje så mye at hun ikke tør snakke med oss akkurat nå? ;)

Hehe.... det kan jo hende at jeg har skremt henne vekk med min individrettede røykesluttkampanje ;-)

Ikke for det, jeg trenger snart en ikke-tyggegummi-kampanje selv. Nå tygger jeg så mye at jeg nærmest får kjevesperre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...