Gå til innhold

menssmerter tredje dagen, normalt?


Gjest rødt

Anbefalte innlegg

Etter min siste fødsel har menstruasjonen forandret seg. Menssmertene kommer tredje dagen i stedet for første dag, som tidligere. Denne gangen kom det også mest blod denne dagen. Vet ikke om det er normalt eller ikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også mensserter femte dagen (i dag).

Slik var det ikke før da.....

Hmmmmm.

Hei, etter en fødsel kan mensen og menssmerter forandre seg. Det gjorde det også til meg. Hormonene er jo ikke som før, hele kroppen forandrer seg etter å ha født. Men er du veldig bekymret, så råder jeg deg til å ta en tur til lege. Så får du sjekket det ut på dine vegne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde aldri menssmerter de to første årene jeg hadde mensen.men etterhvert ble det mer smerter,og det mer intenst etter hver gang.men siden jeg har mensen kun i tre dager holder jeg ut,dessuten avtar smertene av og til...

det er sikkert helt normalt for deg.alle er jo ulike...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det betyr vel bare at du først kommer skikkelig i gang med mensen på 3.dagen. Hvis du har meget sterke smerter som ikke gir seg på f.eks. Ibux, bør du søke lege. I noen tilfeller kan det skyldes den godartede sykdommen endometriose. (se http://members.tripod.com/Diane_10/index.html)

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...