Gjest Frk Handy Skrevet 21. juli 2011 Skrevet 21. juli 2011 Er det noen av dere som har panel over kjøkkenbenken? Hvordan er det å holde rent? Jeg skal også ha panel i taket og lurer på om det blir too much med panel på veggene (inkl over benk) også? Taket blir hvitt, veggene er jeg litt usikker på ennå, men de blir i alle fall ikke helt hvite. Nærmere egghvit eller benhvit tror jeg. Vad tycks? Kjøkkeninnredningen blir ikea lidingö med eikeplate. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. juli 2011 Skrevet 21. juli 2011 Jeg ville hatt flis eller noe annet som er lett å rengjøre. Fettflekker på panel får du problemer med å fjerne er jeg redd. Du må i alle fall behandle panelet med noe, beis eller olje f.eks. 0 Siter
Mrs D Skrevet 21. juli 2011 Skrevet 21. juli 2011 Malt panel syns jeg er lekkert, så lenge man ikke går berserk med farger. Det viktige er vel å finn en maling som tåler en del skrubbing? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.