Gjest Auinden Skrevet 22. juli 2011 Skrevet 22. juli 2011 Jeg skjønner ikke at dere gidder. Det dere poster blir nøye vurdert. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 22. juli 2011 Skrevet 22. juli 2011 Det er uverdig at du også i dag forsøker å poste innlegg bare for å lage bråk. 0 Siter
Gjest Auinden Skrevet 22. juli 2011 Skrevet 22. juli 2011 Det er uverdig at du også i dag forsøker å poste innlegg bare for å lage bråk. Jeg er sjokkert. Her forsøker jeg å starte saklige diskusjoner, og så blir det slettet. 0 Siter
Gjest men den gang ei Skrevet 22. juli 2011 Skrevet 22. juli 2011 Jeg er sjokkert. Her forsøker jeg å starte saklige diskusjoner, og så blir det slettet. Trodde vi hadde ytringsfrihet i Norge. 0 Siter
Gjest Auinden Skrevet 22. juli 2011 Skrevet 22. juli 2011 Trodde vi hadde ytringsfrihet i Norge. Ja det trodde jeg også, men det gjelder ikke her. 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 22. juli 2011 Skrevet 22. juli 2011 Ja det trodde jeg også, men det gjelder ikke her. DOL har sponsorer som de er avhengige av for å kunne drifte siden. Det er ikke en veldedighet. Derfor vil det forekomme sensur - for ike å miste lesere og sponsorer som blir støtt. Enkelt. Og, les DOLs vilkår. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. juli 2011 Skrevet 22. juli 2011 Det er uverdig at du også i dag forsøker å poste innlegg bare for å lage bråk. Vi er veldig mange som er takknemlige for det. Tusen takk, Webmaster. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.