Gå til innhold

Bookworm


hidi, the scorpion

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

Jeg er så enig med deg, når det gjelder Webmasters sletting! Det er en skam:(

Jeg har også skrevet mitt syn på saken.

Det får da virkelig være grenser!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har reagert på denne behandlingen lenge, jeg synes det er viktig at i det minste webmaster klarer å beholde gangsynet og ikke plukke seg ut en syndebukk som får skylden hver eneste gang noen trår over grenser (eller faktisk ikke trår over grenser i det hele tatt)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Ja, jeg har reagert på denne behandlingen lenge, jeg synes det er viktig at i det minste webmaster klarer å beholde gangsynet og ikke plukke seg ut en syndebukk som får skylden hver eneste gang noen trår over grenser (eller faktisk ikke trår over grenser i det hele tatt)...

''(eller faktisk ikke trår over grenser i det hele tatt)...''

De aller, eller fleste skrev vakkert og i sin sorg og sjokk over det som hendte.

Jeg er enig med deg at her kunne Webmaster gått forsiktig frem og slettet de aktuelle ondsinnende/kranglende debatanter.

I en landesorg, så kunne Webmaster vist litt sensitivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også en skam i denne tiden at disse tre skal holde på som dem gjør, selv om SDD ikke er den verste.

Det er det ingen tvil om, og det er heller ikke slettingen jeg har reagert på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Det er det ingen tvil om, og det er heller ikke slettingen jeg har reagert på.

Hva har skjedd?

Jeg har vært bortreist en uke uten internett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har skjedd?

Jeg har vært bortreist en uke uten internett...

Nå har det roet seg, så jeg vet ikke om det er noe poeng i å rippe opp i det igjen. Men det er noen som ikke har klart å holde seg til normal folkeskikk i denne vanskelige tiden, og det er ble en del slettinger - men noen mente kanskje at det kunne være noe forskjellsbehandling på hvem som fikk reaksjoner mot seg fra webmaster. Tre stykker er nå utestengt fram til 10. august...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det roet seg, så jeg vet ikke om det er noe poeng i å rippe opp i det igjen. Men det er noen som ikke har klart å holde seg til normal folkeskikk i denne vanskelige tiden, og det er ble en del slettinger - men noen mente kanskje at det kunne være noe forskjellsbehandling på hvem som fikk reaksjoner mot seg fra webmaster. Tre stykker er nå utestengt fram til 10. august...

OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...