Gå til innhold

Beroligende.Farlig slutt?

Anbefalte innlegg

Jeg sluttet med Vival og apodorm (5x5 mg pluss 2x5 mg i døgnet) for syv måneder siden. Jeg er fremdeles svært plaget av uvirkelighetsfølese,og til tider uutholdelig indre uro. Hvor lang tid tar det før abstinensene gir seg? Kan det være at jeg likevel trenger disse medisinene? For nettopp, søvnløshet og uro?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36766-beroligendefarlig-slutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Vival og Apodorm er vanedannende og derfor ikke egnet annet enn til kortvarig bruk.

Jeg tror derfor ikke disse midlene er en god løsning for deg.

Når man slutter med dem vil abstinensplager gjerne avta i løpet av et par uker - avhengig av om man slutter brått eller gradvis.

Jeg foreslår at du snakker med en du er fortrolig med f.eks. legen din om hvordan du har det og legger en plan for hvordan du skal få det bedre.

Jevnlig mosjon og et sunt levesett gir ofte god lindring ved psykiske plager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...