Gjest Ikke som andre millionærer. Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 VG Nett) Etter det VG Nett erfarer kommer Petter Stordalen til å donere en sjekk på fem millioner kroner til AUF for å gjenoppbygge og gjenreise driften av Utøya. På spørsmål om han har noe spesielt engasjement i forhold til AUF, svarte Stordalen: - Dette ville jeg gjort uansett om det var sosialistisk ungdom eller det var Fremskrittspartiets ungdom som var rammet. - Det er avgjørende for det vi tror på at Utøya gjenreises, sa Stordalen. 0 Siter
megler Smekk Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Litt upassende så raskt? Kunne han i det minste gitt pengene i stillhet? 0 Siter
Gjest Tullemor.-74- Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Litt upassende så raskt? Kunne han i det minste gitt pengene i stillhet? Noen reportere hadde fått snusen i det alikevel og skrevet om det. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Det er viktig at Utøya gjenreises så fort som mulig pga. det norske folk. Stordalen har penger og jeg setter stor pris på at han bruker dem i slike sammenhenger. Det er ikke tid for politisk strid nå, men for sammenheng og gjennomgang av demokratiske prinsipper. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 En utrolig flott handling av Stordalen. Det mener jeg helt oppriktig, for etter slik han har fremstått i media mange ganger tidligere så liker jeg han egentlig ikke så godt. 0 Siter
Gjest Ikke som andre millionærer Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 En utrolig flott handling av Stordalen. Det mener jeg helt oppriktig, for etter slik han har fremstått i media mange ganger tidligere så liker jeg han egentlig ikke så godt. Jeg synes fyren er ei blære :-P Men så gjør han ting som dette her, blant annet, han har støttet/bidratt i endel vikte saker tidligere og, og da får han en stor stjerne. 0 Siter
Gjest Ikke som andre millionærer Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Litt upassende så raskt? Kunne han i det minste gitt pengene i stillhet? Nei ikke upassende raskt synes jeg. Stillhet, tja, tviler på auf hadde godtatt å ta imot en så ENORM gave uten å hylle vedkommende som gir den. 5 mill er helt enormt, og svært storsinnet av Stordalen. 0 Siter
Gjest Ikke som Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Det er viktig at Utøya gjenreises så fort som mulig pga. det norske folk. Stordalen har penger og jeg setter stor pris på at han bruker dem i slike sammenhenger. Det er ikke tid for politisk strid nå, men for sammenheng og gjennomgang av demokratiske prinsipper. Fint sagt, er helt enig med det du skriver 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 En utrolig flott handling av Stordalen. Det mener jeg helt oppriktig, for etter slik han har fremstått i media mange ganger tidligere så liker jeg han egentlig ikke så godt. Enig med deg. 0 Siter
The Punisher Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Litt upassende så raskt? Kunne han i det minste gitt pengene i stillhet? Du skulle hatt smekk på rumpa, Hr. Megler. Det er så forbanna typisk norsk å være sjalu, mistroisk og overhøflig. Hvorfor i stillhet? Gi meg en forbanna GOD grunn, og så kjenner du selv på den grunnen , hvis du mener den er god nok, gjengir du den her. Men tenk deg godt om. Godt om dine sosialistnaboer, deg og dine, og kjenn på den gode følelsen.. hvorfor skulle ikke den også gjelde folk som har penger og liker å gi? 0 Siter
megler Smekk Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Du skulle hatt smekk på rumpa, Hr. Megler. Det er så forbanna typisk norsk å være sjalu, mistroisk og overhøflig. Hvorfor i stillhet? Gi meg en forbanna GOD grunn, og så kjenner du selv på den grunnen , hvis du mener den er god nok, gjengir du den her. Men tenk deg godt om. Godt om dine sosialistnaboer, deg og dine, og kjenn på den gode følelsen.. hvorfor skulle ikke den også gjelde folk som har penger og liker å gi? Hvis en er så gavmild kan man likegodt gjøre dette anonymt. Men det er nok imot Stordalens natur å gjøre noe i stillhet. 0 Siter
megler Smekk Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Nei ikke upassende raskt synes jeg. Stillhet, tja, tviler på auf hadde godtatt å ta imot en så ENORM gave uten å hylle vedkommende som gir den. 5 mill er helt enormt, og svært storsinnet av Stordalen. For Stordalen er 5 mill bare vekslepenger. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Jeg synes vanligvis Stordalen er en skikkelig oppblåst blære, men dette var en usedvanlig sjenerøs gest av ham, så jeg skal begynne å like ham litt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.