Gjest uttainna Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 I dag oppfordres man på VG-nett til å klikke på bilder av de avdøde for å sende de en hilsen. Synes dere dette er okei? Har dere sendt hilsen til de omkomne og har dere passet på å sende til alle, så ikke noen pårørende føler at deres avdøde får mindre oppmerksomhet enn en annen avdød feks? Jeg synes hele greiene er usmakelig. Ville det ikke passet langt bedre med en felles kondolanseside hvor man kunne uttrykke sin medfølelse med de pårørende enn å sende hilsner til avdøde ved å klikke på bildene av dem? 0 Siter
Mandolaika Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 ''I dag oppfordres man på VG-nett til å klikke på bilder av de avdøde for å sende de en hilsen. Synes dere dette er okei? Har dere sendt hilsen til de omkomne og har dere passet på å sende til alle, så ikke noen pårørende føler at deres avdøde får mindre oppmerksomhet enn en annen avdød feks? Jeg synes hele greiene er usmakelig.'' Det synes jeg også. ''Ville det ikke passet langt bedre med en felles kondolanseside hvor man kunne uttrykke sin medfølelse med de pårørende enn å sende hilsner til avdøde ved å klikke på bildene av dem?'' Jo, det synes jeg. Blir egentlig litt matt over hvor fort mediene begynner å styre nå, håper bare folk ser det og ikke går på alt. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Jeg syns det var et merkelig påfunn. 0 Siter
Gjest uttainna Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Jeg syns det var et merkelig påfunn. Takk for svaret ditt. Jeg sendte akkurat en mail til VG. Nå ser jeg Dagbladet har hengt seg på "trenden" også. 0 Siter
Gjest uttainna Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Det er veldig usmakelig, i mine øyne. Jeg også. Jeg har sendt de en mail, men ser dessverre har Dagbladet også hengt seg på og har akkurat det samme. Huff. 0 Siter
Gjest uttainna Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 ''I dag oppfordres man på VG-nett til å klikke på bilder av de avdøde for å sende de en hilsen. Synes dere dette er okei? Har dere sendt hilsen til de omkomne og har dere passet på å sende til alle, så ikke noen pårørende føler at deres avdøde får mindre oppmerksomhet enn en annen avdød feks? Jeg synes hele greiene er usmakelig.'' Det synes jeg også. ''Ville det ikke passet langt bedre med en felles kondolanseside hvor man kunne uttrykke sin medfølelse med de pårørende enn å sende hilsner til avdøde ved å klikke på bildene av dem?'' Jo, det synes jeg. Blir egentlig litt matt over hvor fort mediene begynner å styre nå, håper bare folk ser det og ikke går på alt. Jeg har sendt VG en mail, ikke at jeg tror de tar det til etterretning 0 Siter
Mandolaika Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Jeg har sendt VG en mail, ikke at jeg tror de tar det til etterretning Jeg synes det er kjempefint at du sier i fra. 0 Siter
Gjest uttainna Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Jeg synes det er kjempefint at du sier i fra. Takk Mandolaika. 0 Siter
XbellaX Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Jeg også. Jeg har sendt de en mail, men ser dessverre har Dagbladet også hengt seg på og har akkurat det samme. Huff. Jeg er så glad det finnes mennesker som deg som reagerer og gjør noe. Jeg ble litt satt ut av det der jeg må jeg ærlig innrømme, at det går ann. 0 Siter
Gjest uttainna Skrevet 26. juli 2011 Skrevet 26. juli 2011 Jeg er så glad det finnes mennesker som deg som reagerer og gjør noe. Jeg ble litt satt ut av det der jeg må jeg ærlig innrømme, at det går ann. Takk, ble satt ut selv. 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 synes det siste du skrev var helt rett. Synes det er mest naturlig å kondulere til alle. 0 Siter
black wealch Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Enig med deg, burde vært en felles protokoll. De som står nær de berørte vil uttrykke sin medfølelse direkte vil jeg tro. 0 Siter
ekte nick Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Det jeg reagerer mest på, er at politiet bare har offentliggjort navnene på noen få, etter tillatelse fra de pårørende, mens VG og Dagbladet bretter ut drøssevis med navn. Jeg lurer på om de pårørende har sagt at det er ok? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.