Gjest Overformynderiet Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Se: http://www.amnesty.no/aktuelt/flere-nyheter/arkiv-reportasjer/varetekt-i-norge-i-strid-med-internasjonal-rett Kan vi forsvare bruk av varetekt? 0 Siter
Mandolaika Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Hvor vil du med dette akkurat nå i disse dager egentlig? 0 Siter
megler Smekk Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 ''Kan vi forsvare bruk av varetekt?'' Ja. 0 Siter
Bookworm Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 ''Kan vi forsvare bruk av varetekt?'' Selvfølgelig. 0 Siter
tusseline Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Nå er denne artikkelen fra år 2000. Mulig at noe har endret seg på 11 år? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.