Gjest - Ingoen - Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 I såfall vil jeg gjerne høre hva du syns om den! Vi har hatt vår Wonderland i 10 år nå (veldig god, kostet 17.000), og jeg er rimelig lei av å se på den blåpolstrede rammemadrassen. Tenker å kjøpe meg en ny seng på IKEA, og supplere med madrasser. Evt beholde selve hovedmadrassene våre og bare kjøpe ny seng til å legge dem oppi + overmadrass. Noen som har gjort seg erfaringer? Frister lite å bruker mange tusen kroner ( koster jo fort 8000 for en overmadrass på Bohus!), dersom overmadrassene på IKEA er gode.. Ja, livet går videre, selv om det virker veldig trivielt å tenke på hvilken seng jeg skal sove i nå når alt dette i Oslo har skjedd... 0 Siter
ekte nick Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Ja, og jeg er kjempefornøyd. Husker ikke merket i farten, men jeg prøvde ut sengene der i tur og orden og fant en jeg likte. Sånn mellomhard. 0 Siter
tusseline Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Jeg gjorde det helt fram til i våres, da kjøpte vi oss Jensen-seng. Har hatt en rammemadrass (3-lags) i 10 år som jeg har sovet godt i, og vært veldig fornøyd med. De siste årene hadde jeg den beste overmadrassen de har på Ikea. Har fungert kjempefint for meg. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Jeg har hatt rammemadrass fra Ikea av typen Sultan i 5 år nå. Den finnes i mange ulike varianter og prisklasser. Tror min er en midt-på-treet-variant med en av de dyreste overmadrassene. Fungerer aldeles utmerket for min rygg. I mange år før det hadde jeg en dyr Jensen-madrass, den har Datra overtatt i sin seng samen med en billig overmadrass fra Ikea. Den er også veldig god. 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Ja, og jeg er kjempefornøyd. Husker ikke merket i farten, men jeg prøvde ut sengene der i tur og orden og fant en jeg likte. Sånn mellomhard. Jeg sover godt :-) 0 Siter
black wealch Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Har de dyreste overmadrassene til Ikea, typen Sultan. Synes de er kjempegode! 0 Siter
Hekta Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Jeg har sovet på ikea-madrass i 10 år. Kjempegod er den! Husk å prøveligg madrassene i butikken, bruk god tid. Prøv å sovn, den du nesten sovner i der og da, den kjøper du Det gjorde jeg *hehe* 0 Siter
Gjest - Ingoen - Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Jeg har sovet på ikea-madrass i 10 år. Kjempegod er den! Husk å prøveligg madrassene i butikken, bruk god tid. Prøv å sovn, den du nesten sovner i der og da, den kjøper du Det gjorde jeg *hehe* hehe! SÅ flott å høre at du er fornøyd :-) Men jeg tror ikke jeg kan bruke samme metode som du gjorde, for jeg sovner nesten _kun_ i mitt eget soverom, med passe lys, passe temperatur osv. ALDRI sovet i bil eller på bussen .. hehe! Men bør nok prøveligge, ja. 0 Siter
Gjest - Ingoen - Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Har de dyreste overmadrassene til Ikea, typen Sultan. Synes de er kjempegode! Flott å høre, tusen takk for svar. Er en av disse jeg også vurderer å skaffe meg. 0 Siter
Gjest - Ingoen - Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Jeg har hatt rammemadrass fra Ikea av typen Sultan i 5 år nå. Den finnes i mange ulike varianter og prisklasser. Tror min er en midt-på-treet-variant med en av de dyreste overmadrassene. Fungerer aldeles utmerket for min rygg. I mange år før det hadde jeg en dyr Jensen-madrass, den har Datra overtatt i sin seng samen med en billig overmadrass fra Ikea. Den er også veldig god. Så bra - godt å høre at du sover godt i IKEA-seng! Tusen takk for svar! 0 Siter
Gjest - Ingoen - Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Jeg gjorde det helt fram til i våres, da kjøpte vi oss Jensen-seng. Har hatt en rammemadrass (3-lags) i 10 år som jeg har sovet godt i, og vært veldig fornøyd med. De siste årene hadde jeg den beste overmadrassen de har på Ikea. Har fungert kjempefint for meg. Så godt å høre, da har den jo vart lenge også.. Betryggende, for jeg handler ikke nye møbler ofte, altså..! 0 Siter
Gjest - Ingoen - Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Ja, og jeg er kjempefornøyd. Husker ikke merket i farten, men jeg prøvde ut sengene der i tur og orden og fant en jeg likte. Sånn mellomhard. Flott! Satser på at jeg blir like fornøyd og prøveligging høres veldig lurt ut. Takk for svar! 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Vær OBS på målene. IKEA har standard bredde 140 og 160 cm, mens standard "ellers i verden" er 150 cm. 0 Siter
Mrs D Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Nei, det gjør jeg ikke. Og de gangene jeg har sovet i en seng fra IKEA har jeg knapt kommet meg ut av senga om morgenen, så dårlig har jeg vært. Har skjedd tre-fire ganger med tre-fire forskjellige senger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.