Gjest segunda Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 Jeg skal til begravelse på fredag til et av ofrene fra Utøya. Fantastisk flott jente og verdig representant for minoritetsungdom i Norge. Hun begraves fra den lokale kirken selvom foreldrene har muslimsk bakgrunn. Det blir ikke første gang jeg er i en slik begravelse. Jeg fikk et støkk i meg da det første jeg så da jeg logget meg på nå var en sympatitråd med høyreekstremister. Jeg har ikke mistet familiemedlemmer, men det gjorde ubeskrivelig vondt. Ondskapen skal aldri få råde i dette landet. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 27. juli 2011 Skrevet 27. juli 2011 ''Ondskapen skal aldri få råde i dette landet.'' Beklager tapet ditt, segunda, men er hjertens enig med dine siste ord her. Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.