Gå til innhold

Jeg er glad:)


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Madelenemie

Hei!

Jeg har det veldig bra for tiden, jeg har fått hund og vært på fjelltur:)

Han er så søt og selv om han er liten kan jeg jo bare bære han når han blir sliten, redd osv...

Ville bare fortelle dere dette fordi jeg snakket jo om å få hund for en tid tilbake.

Jeg skal ta med meg pensumbøker og dra til fjells snart når Blindern starter opp, det syns min mann var en god ide.

Men først må jeg på enda en ferie.

Håper dere har det bra i sommervarmen.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Det var godt å høre at du har det fint, Madelenemie!

Jeg har nettopp kommet tilbake fra en uke i et fantastisk sommerparadis ved sjøen. Vi har hatt det helt utrolig flott ungene og jeg (mannen min har jobbet). Været har vært strålende, og temperaturen i sjøen var 22 grader :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre at du har det fint, Madelenemie!

Jeg har nettopp kommet tilbake fra en uke i et fantastisk sommerparadis ved sjøen. Vi har hatt det helt utrolig flott ungene og jeg (mannen min har jobbet). Været har vært strålende, og temperaturen i sjøen var 22 grader :-)

Hei!

Så hyggelig at du har hatt det fint.

Jeg var også ved sjøen før jeg var i fjellet, det var flott og en "venninne" (tror min psykiater vil definere henne som det) sa/maste om at jeg ble med på båt tur, noe jeg ikke kjente for pga mye styr føler jeg med redningsvester.

Men da jeg kom meg i båten, ble jeg ganske glad ja for det var så vakkert og stille. Hun overtalte meg med dyrelivet og jeg trodde jeg ville se en hel masse, men jeg tror hun brukte dette som gulerot, (hvis du skjønner hva jeg mener?).

Derfor vet jeg du må ha hatt det bra :)

Jeg skal til syden om 10 dager ca. tror jeg, og da skal jeg snorkle med min mann og det liker jeg for temperaturen på vannet i syden er så passe for meg.

Jeg har begynt å venne meg til ferier, til å reise rundt med min mann, han er svært snill mot meg og jeg elsker han mer enn han vet.

:) Ha en fin ferie videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...