Gjest Tatjana Skrevet 31. juli 2011 Skrevet 31. juli 2011 Jeg ønsker ikke å være tenåring igjen. Jeg vil påstå at jeg hadde en helt OK ungdomstid, men jeg ønsker ikke å gjenoppleve den. Sikkert derfor jeg er særdeles passiv mht Facebook og det å søke opp gamle bekjentskaper og slikt også... 0 Siter
Gjest alder og alder Skrevet 31. juli 2011 Skrevet 31. juli 2011 Jeg er rundt 50 og det hender jeg ønsker at jeg var 35 igjen! Husk en ting: Du blir aldri yngre igjen enn det du er nå! 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 31. juli 2011 Skrevet 31. juli 2011 Er 40, og synes livet er topp :-) Fornøyd med livet, jobb, familie og venner. Barna er blitt større og selvsendige. Har bedre selvtillit og bedre økonomi enn noengang. Har mange planer og mulighet til å gjennomføre det. Ser for meg mange gode år fremover, håper jeg får det :-) Samme her. Deilig å være voksen. Håper på mange, mange flere gode år. 0 Siter
Gjest alder og alder Skrevet 31. juli 2011 Skrevet 31. juli 2011 Når jeg husker tilbake, var det da langt bedre å være i 30-årene enn i 20-årene. I 30-årene var jeg jo ferdig med utdanningen og begynte å jobbe og virkelig begynne på "voksenlivet". 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. juli 2011 Skrevet 31. juli 2011 Jeg er 40 og tenker veldig mye på akkurat det for tiden. Synes ikke det er lenge siden jeg var ungdom - og ser at det ikke er så lenge før mine egne barn blir ungdommer. Syntes ungdomtida var flott, og jeg skulle gjerne har hatt den tiden igjen, og også ha utnyttet den friheten jeg hadde før jeg giftet meg og fikk barn på en enda bedre måte enn jeg gjorde... 0 Siter
Gjest The butterflyeffect Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Tenker ofte at jeg skulle ønske jeg visste det jeg vet nå da jeg var ung, da hadde jeg gjort en del andre valg. Men samtidig vet jeg at hadde jeg gjort andre valg, så hadde jeg aldri truffet min mann og fått de to nydelige barna jeg har... Da hadde livet tatt en annen vei. Kanskje hadde jeg hatt fire-fem rampunger, eller kanskje jeg fremdeles var barnløs? Kanskje var jeg singel ennå? Kanskje drev jeg med dop?? Man vet jo aldri, det er en grunn til at ting skjer. Du må se filmen The butterflyeffect. Den handler om hvordan små ting i livet får innvirkning på resten av livet. Men samtidig - det som er forutbestemt skjer uansett... 0 Siter
Gjest 30 år og føler meg "gammel" Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Tenker ofte at jeg skulle ønske jeg visste det jeg vet nå da jeg var ung, da hadde jeg gjort en del andre valg. Men samtidig vet jeg at hadde jeg gjort andre valg, så hadde jeg aldri truffet min mann og fått de to nydelige barna jeg har... Da hadde livet tatt en annen vei. Kanskje hadde jeg hatt fire-fem rampunger, eller kanskje jeg fremdeles var barnløs? Kanskje var jeg singel ennå? Kanskje drev jeg med dop?? Man vet jo aldri, det er en grunn til at ting skjer. Du må se filmen The butterflyeffect. Den handler om hvordan små ting i livet får innvirkning på resten av livet. Men samtidig - det som er forutbestemt skjer uansett... Har sett filmen og det finnes ikke noe som forutbestemt. Livet blir til mens man går, på godt og vondt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.