Gå til innhold

Bookworm


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Jeg leste ut den boka om Hotellet mellom bitter og søt - eller hva den nå heter.

Den kom seg etterhvert - men først etter ca 250 sider....

Så de siste 100 sidene sånn ca var lesverdige. En ikke så særlig spenneden historie, men jeg lærte en del om hvordan det var å være japaner og kineser under krigen i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kom meg aldri gjennom den, hvis den ikke er leseverdig før etter 250 sider, er det ikke en bok for meg:-) Jeg forsøker de første ca 70 sidene, hvis boka ikke fenger meg da legger jeg den vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom meg aldri gjennom den, hvis den ikke er leseverdig før etter 250 sider, er det ikke en bok for meg:-) Jeg forsøker de første ca 70 sidene, hvis boka ikke fenger meg da legger jeg den vekk.

Jeg liker ikke å gi opp en bok. Men det hender jeg gjør som deg og slutter etter ca 50-70 sider.

Kommer nok ikke til å anbefale den videre nei. Kan ikke fatte at den har solgt så godt i Norge! Vet du noe om det, hvorfor en middelmådig bok selger godt? Kanskje den ikke blir lest? Men den har vel fått gode anmeldelser tror jeg.... Fatter ikke de anmelderne i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sangsol

Jeg liker ikke å gi opp en bok. Men det hender jeg gjør som deg og slutter etter ca 50-70 sider.

Kommer nok ikke til å anbefale den videre nei. Kan ikke fatte at den har solgt så godt i Norge! Vet du noe om det, hvorfor en middelmådig bok selger godt? Kanskje den ikke blir lest? Men den har vel fått gode anmeldelser tror jeg.... Fatter ikke de anmelderne i så fall.

Jeg har også kjøpt den boka

Men har ikke hatt lyst å begynne lese den.... Basert på hva dere skriver, så tror jeg den får ligge en god stund til. :)

Siste jeg leste var Helene Uri sin "kjerringer". Den var lettlest og morsom. Lo og grøsset godt om hverandre. Ikke helt realistisk, men utrolig artig å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt den boka

Men har ikke hatt lyst å begynne lese den.... Basert på hva dere skriver, så tror jeg den får ligge en god stund til. :)

Siste jeg leste var Helene Uri sin "kjerringer". Den var lettlest og morsom. Lo og grøsset godt om hverandre. Ikke helt realistisk, men utrolig artig å lese.

Huff, ille at vi skal skremme folk fra å lese bøker;-)) Sorry...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å gi opp en bok. Men det hender jeg gjør som deg og slutter etter ca 50-70 sider.

Kommer nok ikke til å anbefale den videre nei. Kan ikke fatte at den har solgt så godt i Norge! Vet du noe om det, hvorfor en middelmådig bok selger godt? Kanskje den ikke blir lest? Men den har vel fått gode anmeldelser tror jeg.... Fatter ikke de anmelderne i så fall.

''Vet du noe om det, hvorfor en middelmådig bok selger godt? Kanskje den ikke blir lest? ''

Jeg vet ikke, men jeg vet at det blir kjørt temmelig harde reklamekampanjer på visse bøker som hauser den opp mer enn det den egentlig betyr - jeg vet ikke om det er slik med denne boken, men jeg hørte reklame for den både på TV og i radio som gjør at jeg har mistanke om en litt ekstrem reklamekampanje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sangsol

Huff, ille at vi skal skremme folk fra å lese bøker;-)) Sorry...

He-he. :-)

Har du lest noen gode bøker i det siste da? Som du anbefaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt den boka

Men har ikke hatt lyst å begynne lese den.... Basert på hva dere skriver, så tror jeg den får ligge en god stund til. :)

Siste jeg leste var Helene Uri sin "kjerringer". Den var lettlest og morsom. Lo og grøsset godt om hverandre. Ikke helt realistisk, men utrolig artig å lese.

Jeg har ikke lest noe av Helene Uri. Har liggende to krimbøker fra biblioteket hjemme, men mistet lysten på å lese krim etter 22. juli :-(

Må finne en annen bok å lese nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he. :-)

Har du lest noen gode bøker i det siste da? Som du anbefaler?

Saras nøkkel av Tatiana de Rosany

Utskudd av Sadie Jones

Solar av Ian McEwan

De dødes bibliotek av Glenn Cooper

Uskyld av Tracy Chevalier

Osv osv osv osv:-))9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å gi opp en bok. Men det hender jeg gjør som deg og slutter etter ca 50-70 sider.

Kommer nok ikke til å anbefale den videre nei. Kan ikke fatte at den har solgt så godt i Norge! Vet du noe om det, hvorfor en middelmådig bok selger godt? Kanskje den ikke blir lest? Men den har vel fått gode anmeldelser tror jeg.... Fatter ikke de anmelderne i så fall.

Hei!

Jeg begynte på en bok på fjellet, den het Shantiraram.

Syns det stod så mye rart i den at jeg tenkte "hva er dette godt for?"

Jeg la den igjen, jeg kan jo tenke på det, for jeg har mye annet som er lettere å forstå som jeg må lese snart.

Dessuten måtte jeg hele tiden lage mat, finne frem klær, tørke klær, vaske kopper så jeg fikk ikke mye tid til å lese. Jeg måtte jo også beise og gå på fjelltur, rart at man får tid å lese i ferien?

Jeg vet ikke hvordan andre får det til, det er jo så mye å gjøre hele tiden når man har småbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg begynte på en bok på fjellet, den het Shantiraram.

Syns det stod så mye rart i den at jeg tenkte "hva er dette godt for?"

Jeg la den igjen, jeg kan jo tenke på det, for jeg har mye annet som er lettere å forstå som jeg må lese snart.

Dessuten måtte jeg hele tiden lage mat, finne frem klær, tørke klær, vaske kopper så jeg fikk ikke mye tid til å lese. Jeg måtte jo også beise og gå på fjelltur, rart at man får tid å lese i ferien?

Jeg vet ikke hvordan andre får det til, det er jo så mye å gjøre hele tiden når man har småbarn.

Jeg fikk heller ikke tid til å lese så mye den uka vi var på hytta - nettopp fordi det tar mye tid med mat og rydding (lita hytte og liten plass til klær osv), og så skjedde det så mye hele tiden med bading, båtkjøring (vi har en liten gummibåt som ungene brukte), fisking osv - og ungene ville gjerne at jeg slkulle være med dem.

Innimellom la jeg meg ned i sola og leste litt, men det var helst en halvtime eller en time om kvelden etter de hadde lagt seg og jeg hadde vasket opp at jeg fikk tid til å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk heller ikke tid til å lese så mye den uka vi var på hytta - nettopp fordi det tar mye tid med mat og rydding (lita hytte og liten plass til klær osv), og så skjedde det så mye hele tiden med bading, båtkjøring (vi har en liten gummibåt som ungene brukte), fisking osv - og ungene ville gjerne at jeg slkulle være med dem.

Innimellom la jeg meg ned i sola og leste litt, men det var helst en halvtime eller en time om kvelden etter de hadde lagt seg og jeg hadde vasket opp at jeg fikk tid til å lese.

Hei!

Hm, ja da har vi det likt :)

Men jeg finner ikke roen jeg til å lese en halvtime for jeg forsvinner sånn inn i det jeg driver med at jeg da får store problemer med å løsrive meg.

Ja og barna liker jo ofte at vi voksne er med på ting, jeg er dårlig på det å være sammen på ting/i ting, jeg synker fort inn i mitt eget, klarer liksom aldri å ha delt fokus, men jeg har øvelser for å ha økt fokus, men det er en balanse mellom overbelastning og hva jeg klarer, dessverre.

Jeg liker å se foreldre som er med barna på ting, min mann er flink sånn, han er tilstedte og med, det er fine egenskaper.

Du er heldig som kan være i tingene med barna dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...