Gjest prust Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 http://www.fvn.no/kultur/spill/article888589.ece Synes godt de kunne gjøre om på settingen for denne reklamefilmen etter det som har skjedd. Dårlig timing, og fullstendig unødvendig, mener jeg. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Det har vært grundig vurdert og gjennomgått, da må man vel nesten bare godta avgjørelsen. 0 Siter
petter smart Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Det vanlige hysteriet. Det de skal gjøre er å filme karakterer fra dataspill. Hva i all verden har det med terrorisme å gjøre? Nå må folk få beina ned på jorda. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Det vanlige hysteriet. Det de skal gjøre er å filme karakterer fra dataspill. Hva i all verden har det med terrorisme å gjøre? Nå må folk få beina ned på jorda. Man burde være fryktelig forsiktig med å gå rundt med Lacoste-genser for tiden også. :-) 0 Siter
petter smart Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Man burde være fryktelig forsiktig med å gå rundt med Lacoste-genser for tiden også. :-) Jeg har faktisk på meg en rød genser i dag (riktignok ikke lacoste). Tenkte meg ikke om. Håper ingen overhysteriske mennesker tolker deg som en støtte til ABB eller terror.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.