Gjest DavidS Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Nå er det ikke lenge igjen av sommeren. 0 Siter
Gjest Høststorm Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Jeg følte det ble høst 22. august... alt av sommerstemning forsvant den dagen. 0 Siter
Gjest Skriveleif Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Jeg følte det ble høst 22. august... alt av sommerstemning forsvant den dagen. 22 juli? 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Den har jo ikke begynt enda jo!!??!!! Jeg vil ha LITT sol!!!!!!!! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Den har jo ikke begynt enda jo!!??!!! Jeg vil ha LITT sol!!!!!!!! Sommeren kommer i september i år ) Så sommerhaterne her inne må nok vente lenger på kulda ) 0 Siter
Gjest slabbedask Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Sommeren kommer i september i år ) Så sommerhaterne her inne må nok vente lenger på kulda ) Her har det vært knallvarmt i nesten en uke nå 0 Siter
Gjest DavidS Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Og snart er det jul! Hehe ja vi er over halveis, god over halvveis. Bare litt over to måneder til julemarsipanen kommer i butikken. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Her har det vært knallvarmt i nesten en uke nå Her og. Men det blir nok enda bedre i september ) 0 Siter
Gjest DavidS Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Her og. Men det blir nok enda bedre i september ) Se på temperaturen i Oslo. Den faller mer og mer nå fremover. http://www.yr.no/place/Norway/Oslo/Oslo/Oslo/long.html 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Jeg følte det ble høst 22. august... alt av sommerstemning forsvant den dagen. Heldigvis har vi hatt en uke med solvarme som har tint opp vårt noe i vår frosne sjel. 0 Siter
Gjest slabbedask Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Se på temperaturen i Oslo. Den faller mer og mer nå fremover. http://www.yr.no/place/Norway/Oslo/Oslo/Oslo/long.html Gledesdreper. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Se på temperaturen i Oslo. Den faller mer og mer nå fremover. http://www.yr.no/place/Norway/Oslo/Oslo/Oslo/long.html Men det er i august ;O) 0 Siter
Gjest DavidS Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Men det er i august ;O) Skal vi vedde? Jeg tror ikke det blir mer enn 15C i september 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 Skal vi vedde? Jeg tror ikke det blir mer enn 15C i september Får ikke noe ut av veddemålet uansett ;O) 0 Siter
Gjest Høststorm Skrevet 1. august 2011 Skrevet 1. august 2011 22 juli? Ja, sorry... høststemningen var nok så stor at jeg følte det var 22. august og ikke 22. juli... mente 22. juli ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.