jahag Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 jeg har lenge vært plaget av tungpusthet, det er akkurat som jeg kjenner et trykk i brystet, idet siste har jeg merket at det er en surklelyd eller piping i brystet. det kjennes ikke ut som jeg får full effekt når jeg trekker pusten dypt. er også litt rar i maven mye romling i fra brystet og maven særlig på kvelden og natten. føler at det trykket kan sitte enten i maven eller brystet.har også hatt vondt i hodet cirka 2 ganger i uka i det siste. et annet symptom jeg har merket en del i det siste er at vist jeg legger meg litt ned etter jobben blir jeg ofte vissen i hendene. har vært hos lege, men føler ikke at han har undersøkt meg nok, sist jeg var hos legen trodde han jeg hadde asma og ga meg aero bec autohaler. jeg har også kjent at hjertet banker fortere en normalt enkelte ganger ikke nødvendigvis i forbindelse med anstrengelse.har målt høyt blodtrykk enkelte ganger det siste året.dette høres kanske mye ut, men jeg lurer på om en ting kan utløse mange av disse symptomene, håper dere har tid å svare på denne henvendelsen kunne tenkt meg å blitt undersøkt litt grundigere fint hvist dere har noe tips. hilsen meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/36798-langvarig-tungpusthet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenke Lunde, Sykepleier Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 Astmatikere har mange av dine symptomer. Trykket i brystet er et velkjent symptom. Hvis du ikke har blitt undersøkt ordentlig mot astma, bør dette gjøres. Undersøkelsene består av pusteprøver. Selvsagt kan dette du nevner være andre ting, men jeg ville begynt med astmautredning. Og om ikke dette stemmer, ville jeg gått videre. Eliminasjonsmetoden er flittig brukt, og det kan ta litt tid, men jeg tror det er her du må begynne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/36798-langvarig-tungpusthet/#findComment-140420 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.