Gjest GPn Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Det finnes tydeligvis mer enn en stornarsissist i Norge. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Martyrrollen er det ingen som kler. 0 Siter
frosken Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Det finnes tydeligvis mer enn en stornarsissist i Norge. Referatet gitt fra rettssaken gjør at man kan lure på om Staff og Nerdrum har sett mye på amerikanske tv-serier ;-) Jeg har sett noen episoder av noe som heter Boston Legal og der er deltagerne like eksentriske/narsissitiske som Staff og Nerdrum. Kanskje noe av restskatten kan finansieres gjennom salg av manus? 0 Siter
Gjest GPn Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Referatet gitt fra rettssaken gjør at man kan lure på om Staff og Nerdrum har sett mye på amerikanske tv-serier ;-) Jeg har sett noen episoder av noe som heter Boston Legal og der er deltagerne like eksentriske/narsissitiske som Staff og Nerdrum. Kanskje noe av restskatten kan finansieres gjennom salg av manus? Om Nerdrum, Staff, Gelius og Ari slo seg sammen, kunne de til og med forfattet teksten selv og lagt ved illustrasjoner :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Om Nerdrum, Staff, Gelius og Ari slo seg sammen, kunne de til og med forfattet teksten selv og lagt ved illustrasjoner :-) Huff 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Om Nerdrum, Staff, Gelius og Ari slo seg sammen, kunne de til og med forfattet teksten selv og lagt ved illustrasjoner :-) Æsj! 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Om Nerdrum, Staff, Gelius og Ari slo seg sammen, kunne de til og med forfattet teksten selv og lagt ved illustrasjoner :-) Nerdrum skiller seg likevel ut. Han har i det minste gode evner innen sitt felt. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Referatet gitt fra rettssaken gjør at man kan lure på om Staff og Nerdrum har sett mye på amerikanske tv-serier ;-) Jeg har sett noen episoder av noe som heter Boston Legal og der er deltagerne like eksentriske/narsissitiske som Staff og Nerdrum. Kanskje noe av restskatten kan finansieres gjennom salg av manus? Staff har Asperger. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Nerdrum har tourettes som er grunnen til at han ikke har betalt. ''Nerdrum har tourettes som er grunnen til at han ikke har betalt.'' Jeg har eksem på en fot, det er sikkert grunn god nok til å slutte å betale skatt det også da. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Sikker? Nei, men tror det var Madelenemie som skrev det, hvis jeg ikke husker alldeles feil. Hvis ikke har jeg hørt det fra annet hold. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 ''Nerdrum har tourettes som er grunnen til at han ikke har betalt.'' Jeg har eksem på en fot, det er sikkert grunn god nok til å slutte å betale skatt det også da. Det blir vel ikke mange skattebetalere igjen til slutt snart.. *S* Og hvem skal da betale lønna til de av oss som mottar penger fra NAV.. 0 Siter
frosken Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Staff har Asperger. På hvilken måte tenker du at det er relevant i denne sammenhengen (om det stemmer at han har det)? Det blir litt som med Nerdrum og hans Tourettes, synes jeg. Nerdrum har i andre sammenhenger sagt at han anser sin Tourettes som en gave, og at han ikke ønsker å motta noen form for behandling da han i såfall er redd for å miste sin kreativitet. Da tenker jeg at det blir spekulativt å påberope seg den i forhold til evt. skatteunndragelser. Dersom det er Touretten som har gjort at han har tjent så mye penger, så kan den jo ikke samtidig frita ham fra å betale skatt av inntektene... 0 Siter
Mrs D Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Fatter ikke hvordan folk kan holde på og plage O´store geni med slike trivialiteter. Han burde egentlig hatt sin egen stat. Så mye skylder vi ham. Staten Island? Say no more ... Hehe 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 ''Nerdrum har tourettes som er grunnen til at han ikke har betalt.'' Jeg har eksem på en fot, det er sikkert grunn god nok til å slutte å betale skatt det også da. Jeg sliter med hukommelsen og kognitive ferdigheter pga kroniske smerter - kan jeg slippe skatt også tror du? Jeg kan jo bare plutselig glemme å betale den? 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Nerdrum har tourettes som er grunnen til at han ikke har betalt. Hvorfor svarer du ikke på det jeg spør om? Ingen gode svar? 0 Siter
Bookworm Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Staff har Asperger. Da slipper sikkert han å betale skatt også da? ;-) 0 Siter
Gjest perspektiv... Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Være glad for at du ikke bor i Somalia? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 ''Nerdrum har tourettes som er grunnen til at han ikke har betalt.'' Jeg har eksem på en fot, det er sikkert grunn god nok til å slutte å betale skatt det også da. Ah. Jeg har pollenallergi. Kanskje jeg heller ikke trenger å betale skatt? 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Jeg har empati med folk som sier de vil begå selvmord. De må være i en veldig vanskelig livssituasjon, og de bør tas alvorlig. Jeg ser jeg er alene om å tenke det. Folk som virkelig vil ta sitt eget liv sier det ikke til noen. De snakker ikke om det, de gjør det bare. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.