Gjest Nickløsheletida Skrevet 2. august 2011 Skrevet 2. august 2011 Dumme meg! Jeg fikk en venneforespørsel fra Oslo Holiday. Jeg ante ikke hva det var for noe, så jeg skulle bare bekrefte for å se hva det var, for deretter å slette. Og nå kommer jeg meg ikke inn på facebook. Hva skjedde ? Er det andre som ikke kommer inn eller har jeg gjort noe dumt når jeg bekreftet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.