Gjest Vet du noe? Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Jeg har fått innvilget uføre fra 1 august. Går no på ventepenger. Skal sende meldekort i helga som går til 7 august. Men skal jeg bare krysse av til 1 august da uførepengene begynner? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.