tonie Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Jeg tror jeg blir veldig gammel. Jeg er i alle fall kjempenysgjerrig på livet fortsatt, og jeg MÅ bli gammel for å rekke over alt jeg vil gjøre:) Ca 100 blir jeg. 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 har arvet så mye av min mormor at jeg tror jeg vil bli omtrent like gammel som hun ble, 60-65 år. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Har ingen aning. Håper jeg får være frisk og bli riktig så gammel, har aldri lyst til å dø jeg. Vil få med meg alt. :-) 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Hvorfor tror du at du bare blir 55 år? Lider du av en sykdom, eller er du bare så ung at du synes 55 høres gammelt ut? Selv så regner jeg med å bli over 90 med mindre jeg skulle komme ut for en ulykke. 0 Siter
Mrs D Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Faren min ble 84, mora mi er nå 82 og er fortsatt sprek. Så jeg satser på rundt deromkring. 0 Siter
Dorthe Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Faren min ble 84, mora mi er nå 82 og er fortsatt sprek. Så jeg satser på rundt deromkring. Begge mine bli 84 så jeg regner meg at jeg havner der hvis ikke noe spesielt skjer. Det er uansett nok, eldre vil jeg ikke bli. 0 Siter
Mrs D Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Begge mine bli 84 så jeg regner meg at jeg havner der hvis ikke noe spesielt skjer. Det er uansett nok, eldre vil jeg ikke bli. Nei, jeg ser det heller ikke som noe mål å bli utgammel. Eller, håper i grunnen jeg ikke blir det. 0 Siter
Gjest luftslott Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Jeg håper jeg blir gammel nok til å gjøre akkurat hva jeg vil og kunne skylde på alderen, men ikke så gammel at jeg må leve lenge med at kroppen eller hodet ikke fungerer. Egentlig håper jeg at både jeg og min kjære blir gamle og uforskammet friske, så vi kan nyte å være gamle med nedbetalt hus;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Min mormor ble 87 år, min farmor ble 84 år, mamma er 74 og hennes søsken er foreløpig 78 og 86 - så jeg regner vel med at jeg blir 85-90 år, så sant jeg ikke får en uventet sykdom eller kommer ut for en ulykke.... Litt rart å tenke på! 0 Siter
-ssi Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Siden jeg nå er 40 og fremdeles har besteforeldre i live, så regner jeg med å bli nærmere 100 år. To av mine oldemødre ble over 100, min bestefar er 96 og kjører bil daglig. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Siden jeg nå er 40 og fremdeles har besteforeldre i live, så regner jeg med å bli nærmere 100 år. To av mine oldemødre ble over 100, min bestefar er 96 og kjører bil daglig. Det må være flott å bli så gammel hvis man får beholde helsa! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.