Hushjelpen Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Jeg MÅ bare male kjøkkeninnredningen her i huset, orker ikke mer av den fargen som er nå Noen som har gode tips til meg? Ang hvilken maling, grunnarbeid osv? 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Demonter alt du kan, dører, skuffefronter, lister - alt! Det blir så mye penere etterpå. ) Nummerer gjerne dører og skuffefronter så de havner på rett plass etterpå. Om du skal bruke grunning så be om å få blandet litt av den fargen du skal male i, i grunningen, med mindre du skal male kritthvitt selvfølgelig. Ha alt liggende når du maler så slipper du at det blir dråper om du er uheldig og er litt for raus med malingen. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Vask svært godt med salmiakk først slik at all fett er borte. 0 Siter
Gjest fdsfs Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Foreldrene mine har malt kjøkkenet sitt. Fikk anbefalt av en flink dame på Monter å bruke gulvmaling, da dette er svært slitesterkt og en slipper å grunne. Det ble fint. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.