Gjest andegakk Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Ser du tannlegen i øynene, ser opp i taket, eller lukker du øynene og håper det beste? 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Ser opp i taket tror jeg. Samme her. Min tannlege har et tak fullt av prikker, som jeg lager mønster ut av. 0 Siter
morsan Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Som oftest taket, avløst innimellom av lampa, veggene og tannlegeutstyret foran meg. Tannlegen min har faktisk plakater festet i taket - skulle bare ønske litt hyppigere utskifting av "utstillingen". 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Jeg ser opp i brillene på tannlegen, for da ser jeg tennene mine i refleksjonen, artig å følge med på hva han gjør. 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Jeg lukker øynene. ) Ikke at jeg håper på det beste for tannlegen min er flink, men jeg prøver så godt jeg kan å slappe av på den måten. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Jeg ser han i øynene en del, og når jeg kjenner at jeg blir redd, dvs når han borrer, så lukker jeg øynene. Før fokuserte jeg mye på dataskjermen som hang over hodet mitt. Nå kjenner jeg tannlegen så godt (jeg er der dessverre litt for ofte), og han prater så enormt mye, at jeg har mye mer øyenkontakt. 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Jeg ser opp i taket. Min tannlege har et stort og nydelig bilde der, et fotografi av en som står i fjellet og ser utover en fantastisk utsikt. Det virker litt beroligende, syns jeg. 0 Siter
ekte nick Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Jeg ser opp i taket. Min tannlege har et stort og nydelig bilde der, et fotografi av en som står i fjellet og ser utover en fantastisk utsikt. Det virker litt beroligende, syns jeg. Det var da en utrolig god ide! Skal jeg jammen tipse tannlegen min om. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Som oftest taket, avløst innimellom av lampa, veggene og tannlegeutstyret foran meg. Tannlegen min har faktisk plakater festet i taket - skulle bare ønske litt hyppigere utskifting av "utstillingen". ''Tannlegen min har faktisk plakater festet i taket '' Tidligere Lovisenberg, nå Stortingsgata( ?) eller ? Kan da umulig være mer enn EN tannlege med plakater i taket, vel 0 Siter
tonie Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Det der er vanskelig. Jeg greier i alle fall å se rett inn i neseborene hans minst en gang selv om jeg prøver å la være:) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Jeg ser på alle instrumentene, for så å lukke øynene i skrekk. 0 Siter
morsan Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 ''Tannlegen min har faktisk plakater festet i taket '' Tidligere Lovisenberg, nå Stortingsgata( ?) eller ? Kan da umulig være mer enn EN tannlege med plakater i taket, vel He he... Det er tydeligvis flere :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.