nick Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Noen andre som har IPad? Når jeg doler så kommer svarene helt i bånn, under alle trådene. Det er et rent scrollehelvete. Finnes det en fiks for dette? 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Jeg kan love deg at det er veeeeldig lenge til jeg kommer til å bruke nettsider som dol noen andre steder enn ved datamaskinen. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Jeg tror du kan velge vertikaldelt på profilen din. 0 Siter
nick Skrevet 3. august 2011 Forfatter Skrevet 3. august 2011 Jeg kan love deg at det er veeeeldig lenge til jeg kommer til å bruke nettsider som dol noen andre steder enn ved datamaskinen. DOL er faktisk den eneste som har gitt meg problemer på denne måten. 0 Siter
morsan Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Har akkurat samme problemet på iPhone og har ikke klart å gjøre noe ned det. Scrollingen kan reduseres noe ved å gå inn på en og en tråd fremfor å åpne alle trådene i samme skjermbilde. Men så snart du svarer på noe, endres visningen og du må trykke trådliste og deretter på tråden. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Har akkurat samme problemet på iPhone og har ikke klart å gjøre noe ned det. Scrollingen kan reduseres noe ved å gå inn på en og en tråd fremfor å åpne alle trådene i samme skjermbilde. Men så snart du svarer på noe, endres visningen og du må trykke trådliste og deretter på tråden. Bruker du virkelig å gå innpå dol med tlf.? Jeg er antageligvis blitt for gammel til slikt, men kanskje jeg kommer til å gjøre det når jeg sitter på aldershjemmet;-) 0 Siter
Mrs D Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Ikke som jeg har funnet i alle fall. Som morsan sier, beste er å gå inn på hver enkelt tråd. Men forferdelig tungvint. Skulle ønske DOL fikk laget en egen app for iOS. 0 Siter
Mrs D Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Bruker du virkelig å gå innpå dol med tlf.? Jeg er antageligvis blitt for gammel til slikt, men kanskje jeg kommer til å gjøre det når jeg sitter på aldershjemmet;-) Skal du bruke smartphone for DOL nå du kommer på gamlehjem må du i så fall ha lupe. Det er skarpt nok på iPhone, men alt blir ganske smått. Men innen den vil det nok finnes "en app for that" med zoomfunksjon. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Jeg ønsker meg også en fiks til Ipad. Det har vært etterlyst en fiks på WM-forumet tidligere. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Jeg har samme "problemet" på iPad'en. 0 Siter
morsan Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Bruker du virkelig å gå innpå dol med tlf.? Jeg er antageligvis blitt for gammel til slikt, men kanskje jeg kommer til å gjøre det når jeg sitter på aldershjemmet;-) Akkurat nå har jeg ikke tilgang til Internett på annen måte. Ellers bruker jeg ikke å gjøre det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.