Gå til innhold

Vonde knær....

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Kjære Dr.

Jeg har et problem jeg sliter veldig med og det er veldig vonde knær. Har vært på kir.poliklinikk og fått diagnosen at jeg mangler brusk i knærne og at det er kun fysioterapi som kan hjelpe.

Det har seg nå at jeg har gått og trent fysio 2 x i uken i tillegg til egentrening som jeg har fått i *lekse* Dette har jeg gjort i flere uker nå uten at noen ting hjelper. Har også fått akupuntur 1-2 x i uken at noe hjelper.

Det er veldig smertefullt og jeg orker snart ikke mere. Er det virkelig ikke noe mere man kan gjøre? F.eks. kirugi el.l? Får ikke noe sm.stillende, er i full jobb. Bare så vidt jeg kommer i sittende stilling eller kommer meg opp fra stol/sofa.Så jeg sliter veldig i jobben, hvor jeg må være veldig aktiv. (Hj.pleier).

Håper du kan komme med noen tips til meg.

På forhånd takk!

mvh

@nk@

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36814-vonde-kn%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...