Gjest rosalille Skrevet 5. august 2011 Skrevet 5. august 2011 Noen som vil komme med forslag til hva jeg kan kjøpe i dåpsgave til tantebarnet mitt? Har søkt mye på nettet, men vil gjerne ha noen tips gode fra dere folkens :-) Jeg likte et tips om å kjøpe en gå-vogn!! Men da vil jeg at det skal være en litt spesiell en!! Gjerne en man kunne fått skrevet navnet til barnet på, på siden feks. Noen som vet om noen sånne muligheter? Jeg tenkte først at jeg kunne kjøpt en i tre, og så malt på - men jeg er ikke noe flink til slik, så vil gjerne ha det fikset for meg i så fall, og lurer da på om noen vet om noen muligheter for dette? :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
laban Skrevet 5. august 2011 Skrevet 5. august 2011 Den gåvogna som var mest anerkjent da jeg hadde peiling på sånt (for 10 år siden), var Brios. Den er i tre, så man kan skrive navnet foran. Se bilder her: http://www.brio.no/ToPlay/12-36_months/Classics.aspx Jeg ville nok ikke malt på navnet uten å ha avklart med foreldrene at den ikke skulle byttes. Det finnes bokstav-sjablonger du kan bruke. Den skal jo ikke brukes før ungen stabber rundt, så du kan evt. ordne det på etterskudd? Jeg pleier å gi en stor sangbok eller eventyrbok i dåpsgave, hvis det ikke er et barn med eldre søsken, slik at de har "alt" fra før. 0 Siter
Gjest rosalille Skrevet 5. august 2011 Skrevet 5. august 2011 Den gåvogna som var mest anerkjent da jeg hadde peiling på sånt (for 10 år siden), var Brios. Den er i tre, så man kan skrive navnet foran. Se bilder her: http://www.brio.no/ToPlay/12-36_months/Classics.aspx Jeg ville nok ikke malt på navnet uten å ha avklart med foreldrene at den ikke skulle byttes. Det finnes bokstav-sjablonger du kan bruke. Den skal jo ikke brukes før ungen stabber rundt, så du kan evt. ordne det på etterskudd? Jeg pleier å gi en stor sangbok eller eventyrbok i dåpsgave, hvis det ikke er et barn med eldre søsken, slik at de har "alt" fra før. Tusen takk for svar og tips! Og jeg er enig med deg, kan kjøpe bokstaver som kan festes på. Bøker er også veldig bra gaver! Jeg har tenkt litt på slike SingSang kort også, de er jeg veldig fan av :-) 0 Siter
Gjest fine dåpsgaver Skrevet 5. august 2011 Skrevet 5. august 2011 Høres bra ut Et annet tips er gyngestol i barnestørrelse med navnet til barnet rosemalt på. Noen jeg kjenner fikk det i dåpsgave til gutten sin og han har fått glede av den i flere år, elsker å sitte å gynge i den og se på tv, også er det jo ekstra stas at det står hans navn på. Den er så fin at den nok kommer til å stå som pynt på stua hans når han blir voksen tipper jeg Og så gå i arv til hans sønn/datter igjen. 0 Siter
Gjest rosalille Skrevet 5. august 2011 Skrevet 5. august 2011 En ting til, hvor mye penger ville dere brukt på dåpsgaven sånn ca? 0 Siter
Gjest rosalille Skrevet 5. august 2011 Skrevet 5. august 2011 Høres bra ut Et annet tips er gyngestol i barnestørrelse med navnet til barnet rosemalt på. Noen jeg kjenner fikk det i dåpsgave til gutten sin og han har fått glede av den i flere år, elsker å sitte å gynge i den og se på tv, også er det jo ekstra stas at det står hans navn på. Den er så fin at den nok kommer til å stå som pynt på stua hans når han blir voksen tipper jeg Og så gå i arv til hans sønn/datter igjen. Ja, det er en veldig fin gave :-) Hvor kan jeg få tak i det da, og ca pris? 0 Siter
Gjest fine dåpsgaver Skrevet 5. august 2011 Skrevet 5. august 2011 Ja, det er en veldig fin gave :-) Hvor kan jeg få tak i det da, og ca pris? Tror det var på Husfliden, prisen er jeg ikke sikker på du. 0 Siter
Gjest rosalille Skrevet 5. august 2011 Skrevet 5. august 2011 Tror det var på Husfliden, prisen er jeg ikke sikker på du. Takk skal du ha :-) 0 Siter
laban Skrevet 5. august 2011 Skrevet 5. august 2011 Ja, det er en veldig fin gave :-) Hvor kan jeg få tak i det da, og ca pris? http://www.tusserogtroll.no/barnemobler Brio er litt billigere, men det er da også noe helt annet ;-) 0 Siter
Gjest rosalille Skrevet 5. august 2011 Skrevet 5. august 2011 http://www.tusserogtroll.no/barnemobler Brio er litt billigere, men det er da også noe helt annet ;-) Åh, de var virkelig fine - tusen takk!! :-) Man ønsker vel ikke å bytte en slik gave? 0 Siter
laban Skrevet 5. august 2011 Skrevet 5. august 2011 Åh, de var virkelig fine - tusen takk!! :-) Man ønsker vel ikke å bytte en slik gave? Det måtte vel bare være hvis man skulle få to nesten like. 0 Siter
Gjest rosalille Skrevet 5. august 2011 Skrevet 5. august 2011 Det måtte vel bare være hvis man skulle få to nesten like. Ja :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 Ja :-) Spiller da ingen rolle om barnet skulle få to slike. ) Da er det jo plass til en liten venn ved lekebordet også. ) 0 Siter
Gjest rosalille Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 Spiller da ingen rolle om barnet skulle få to slike. ) Da er det jo plass til en liten venn ved lekebordet også. ) Enig, og skal vel noe til å få 2 helt like :-) Er litt usikker på om det blir en slik stol, det blir litt dyrt, men vet ikke helt hvor mye som er "vanlig" å gi et tantebarn!? Det kommer jo frakt i tillegg! Har tenkt litt på et armbånd med charms også som vi kan sette sammen selv, og gjerne med navnet gravert inn. Og så kjøpe en eventyrbok eller SingSang kort i tillegg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.