Gå til innhold

Vondt i hode av å sove


Gjest Unn75

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste nettene våknet av å være skrekkelig vond og tung i hodet. Kjennes ut som spenningshodepine og følelsen er litt på samme måte som hvis jeg har sovet alt for lenge. Nå får jeg det derimot denne hodepinene bare etter 5-6 timers søvn. Hva kan dette komme av?

Føler ikke jeg ligger annerledes i sengen enn jeg pleier, men det kjennes ut som om smertene kommer fra nakken og sprer seg opp til hodet.

Kan også legge til at det er veldig varmt og trykkende i lufta her jeg bor for tiden. Kan dette være årsaken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Modern77

FØrste jeg tenker da er liggestilling og pute.

Kjøp deg en ergonomisk pute og pass på at du ligger skikkelig.

Det sunneste for rygg og nakke er å ligge på rygg,

med en passe høy pute. For høy pute overbelaster nakken og vil få musklene til å stivne, smerten vil spre seg oppover og gi hodepine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...