Gjest 5etg Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 vi vurderer også å selge. Vi har en langt penere leilighet enn dem og jeg leker med tanken på å "snylte" litt på deres visning med å invitere folk inn for en "kommer for salg"-visning på vår egen leilighet når de har visning på sin. Er vi uetiske hvis vi utnytter denne situasjonen(vi er bare på hils med dem)? 0 Siter
frosken Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 ''Er vi uetiske hvis vi utnytter denne situasjonen(vi er bare på hils med dem)?'' Selvfølgelig er dette umoralsk. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 Spør. Som kjøper ville jeg reagert med å frese om noen forsøkte å snirkle seg til på den måten. 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 ''Er vi uetiske hvis vi utnytter denne situasjonen(vi er bare på hils med dem)?'' Jeg er litt overrasket over at det er noen som kan tenke denne tanken jeg da - så JA, jeg mener absolutt det er veldig uetisk! 0 Siter
Mandolaika Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 Jeg blir overrasket når jeg hører at folk i det hele tatt tenker sånn. Kunne aldri ha falt meg inn å gjøre noe sånt. 0 Siter
AAA Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 Selvsagt kan dere ikke gjøre noe sånt! Man skal høre mye før ørene detter av gitt... 0 Siter
Gjest Bruke samme megler Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 Så de skal betale flere titalls tusen for annonse i avisen etc, og så skal dere bare snylte? Nei, det går ikke an. Men dere kan snakke med samme megler, og be om at hun/ han ser på deres leilighet også. Hvis dere bruker samme megler, kan denne ringe interessenter som ikke fikk tilslag på den andre leiligheten, og si at nå er det en leilighet til i samme bygget for salg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 Hva hadde du selv syntes om naboen hadde gjort det samme som deg? De betaler sannsynligvis ganske dyrt for salg og visning og sånt. Så mitt svar er: Nei. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 Det syns jeg er utrolig frekt, og jeg skjønner ikke at man kan tenke tanken engang. 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 Det er så dumt at jeg rett og slett tror det er tull hele problemstillingen. 0 Siter
-ssi Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 Da naboen i blokka hadde visning var det noen som tok feil leilighet og ringte på hos meg. Da sa jeg høflig at visningen nok var hos naboen, men at min leilighet også ville komme for salg i nær fremtid da jeg hadde fått jobb i en annen del av landet. Fikk solgt leiligheten min langt over takst etter bare en visning... 0 Siter
ekte nick Skrevet 6. august 2011 Skrevet 6. august 2011 Så de skal betale flere titalls tusen for annonse i avisen etc, og så skal dere bare snylte? Nei, det går ikke an. Men dere kan snakke med samme megler, og be om at hun/ han ser på deres leilighet også. Hvis dere bruker samme megler, kan denne ringe interessenter som ikke fikk tilslag på den andre leiligheten, og si at nå er det en leilighet til i samme bygget for salg. Ja det var en bedre ide, den støtter jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.