EnolaGay Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Hva er det egentlig som skjer der borte? Og hvorfor? 0 Siter
Gjest pointless Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Er visst voldsomme protester og aksjoner i forhold til det at en politimann har skutt og drept en fyr... 0 Siter
EnolaGay Skrevet 8. august 2011 Forfatter Skrevet 8. august 2011 Er visst voldsomme protester og aksjoner i forhold til det at en politimann har skutt og drept en fyr... Ja jeg fikk med meg at det var en utløser så og si, men jeg skjønner ikke hele greia med at det tar sånn av. Og hvorfor så mange henger seg på. 0 Siter
Gjest pointless Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Ja jeg fikk med meg at det var en utløser så og si, men jeg skjønner ikke hele greia med at det tar sånn av. Og hvorfor så mange henger seg på. Jeg tror at grunnen til at så mange henger seg på er at mange ser sitt snitt til å få ut sin aggresjon og frustrasjon over eget liv. I tillegg er de selvsagt idiotiske pøbler med altfor mye teststeron og altfor lite selvsensur og selvkontroll. Jeg avskyr slik oppførsel, og blir bare forbanna... 0 Siter
EnolaGay Skrevet 9. august 2011 Forfatter Skrevet 9. august 2011 Jeg tror at grunnen til at så mange henger seg på er at mange ser sitt snitt til å få ut sin aggresjon og frustrasjon over eget liv. I tillegg er de selvsagt idiotiske pøbler med altfor mye teststeron og altfor lite selvsensur og selvkontroll. Jeg avskyr slik oppførsel, og blir bare forbanna... Måtte lese litt.. "Den type oppførsel" har hatt grobunn i ekstrem fattigdom og klasseskille. Og er et resultat av at myndighetene har konsekvent har bygget ned alle tilbud til de unge fattige. Man høster som man sår. Jeg aksepterer ikke oppførselen (vold) men jeg forstår hvorfor det skjer. http://www.dagbladet.no/2011/08/08/nyheter/london/ungdomsoppror/utenriks/17603390/ 0 Siter
Sør Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Måtte lese litt.. "Den type oppførsel" har hatt grobunn i ekstrem fattigdom og klasseskille. Og er et resultat av at myndighetene har konsekvent har bygget ned alle tilbud til de unge fattige. Man høster som man sår. Jeg aksepterer ikke oppførselen (vold) men jeg forstår hvorfor det skjer. http://www.dagbladet.no/2011/08/08/nyheter/london/ungdomsoppror/utenriks/17603390/ I tillegg er arbeidsmoralen hos politiet rekordlavt, ettersom de også er rammet av store kutt, inkl. faste stillinger, og annet. Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.