Gjest SMIRnøff Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Jeg tror ikke vi har fri vilje. Jeg ber meg om å bli frabedt beskyldninger om ansvarsfraskrivelse, selv om jeg mangler denne troen. 0 Siter
frosken Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Det er langt mellom fullstendig fri vilje og ingen vilje overhodet. Det ville kanskje være et bedre fokus for deg å oppøve viljen din enn å forsøke å argumentere for at du ikke har muligheter til å velge. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 Det er langt mellom fullstendig fri vilje og ingen vilje overhodet. Det ville kanskje være et bedre fokus for deg å oppøve viljen din enn å forsøke å argumentere for at du ikke har muligheter til å velge. Jeg prøver ikke å argumentere for at _jeg_ ikke kan velge, jeg er bare interessert i dette som filosofisk tema. Og det er altså min tro. 0 Siter
Gjest Atman Skrevet 8. august 2011 Skrevet 8. august 2011 ''Jeg tror ikke vi har fri vilje. '' Hehe, jo det har vi....haha..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.