Gå til innhold

Darling Nikki


100%ull

Anbefalte innlegg

.

(Re: Forelsket, og moral)

Beklager...Darling Nikki...

Det var ikke meningen å dømme deg...

Jeg bare så at du hadde fem mannfolk og den andre karen...

...og da inni mitt hode...så sa det at du hadde sex med alle...

Da leste jeg ikke resten...for jeg ble rett og slett kvalm av mine egne følelser...

Vet du hvorfor? Jo...fordi jeg selv hadde masse mannfolk i yngre dager...ikke alle disse samtidig...men mange elskere i den tiden som jeg var gift...

Årsaken til at jeg drev på slikt var at jeg var seksuellt forvirret fordi jeg hadde ikke kjærestefølelser med han jeg var gift med...han var mer som en bror for meg...

Da ble det mer som et "incestforhold"...og jeg var oppdradd slik at jeg ikke skulle si noe...derfor var vi sammen i over 20 år før jeg ble psyk...

Og all denne tiden med unormalt sexliv gjorde til at jeg så på meg som et ludder...hore...og som hadde sex med alle...

Så beklager...det var ikke meningen å dømme deg, Darling Nikki...det var absolutt ikke min hensikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...