Gjest zilja Skrevet 12. august 2011 Skrevet 12. august 2011 Ok:) Vi dro til gamlebyen en kveld og koste oss der Fint der:-) Gikk der 2 kvelder. Tror det blir flere turer dit ja:-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. august 2011 Skrevet 13. august 2011 Velkommen hjem, og så godt at du hadde det fint 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. august 2011 Skrevet 13. august 2011 Velkommen hjem, og så godt at du hadde det fint Takk:)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.